شناسهٔ خبر: 72642 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق

ایوبی در گفتگویی مطرح کرد/

اصولگرای اعتقادی‌ام/ مدافع تمام قد از قصه ها

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست.

به گزارش نماینده حجت الله ایوبی در گفتگو با شرق گفت: من در درجه اول دانش‌آموخته دانشگاه امام‌صادق و شاگرد آیت‌الله‌مهدوی‌کنی هستم. فقه خواندم و خوب هم خواندم.

وی با بیان اینکه اینکه هرکس در خارج از ایران جایزه بگیرد، حتما سر و سری با بیگانگان دارد درست نیست، گفت: چرا کسی که از ونیز جایزه می‌گیرد و با سربلندی از ایران دفاع می‌کند، پس از بازگشت به او به دیده متهم نگاه می‌کنیم و به نام حساس‌نشو همه را علیه او ‌حساس می‌کنیم؟

ایوبی با اشاره به اینکه "من اصولگرای اعتقادی‌ام نه سیاسی"، به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست چه کنم؟ چه بگویم؟ با کسانی هم‌آوا شوم که می‌دانم یا نمی‌دانند یا دنبال بهانه می‌گردند؟ با وجدانم چه کنم؟

 

نظر شما