شناسهٔ خبر: 72633 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

امامان جماعت نقش بسزایی در تبیین سیاست های کلان فرهنگی دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه امامان جماعت در نزد مردم، گفت: امامان جماعت به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی نقش بسزایی در تبیین سیاست های کلان فرهنگی با توجه به شرایط خاص و بومی هر منطقه دارند.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، 'علیرضا درویش نژاد' در دیدار با امام جمعه بندرلنگه اظهار داشت: رهنمودها و توجه خاص امامان جماعت باعث کاهش آسیب ها و افزایش رویکردهای مناسب در حوزه فرهنگ جامعه می شود.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد میان شیعه و سنی و با بیان اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان بازوان فکری و اجرایی در خدمت اشاعه سیاست کلان فرهنگی هستند، تصریح کرد: بندرلنگه الگوی بسیار خوبی در هم دلی و اتحاد بین شیعه و اهل تسنن در کشور می باشد.

درویش نژاد بیان داشت: در جامعه هنری شهرستان بندرلنگه نیز هنرمندان برمبنای همین اتحاد آثار بسیار فاخری را تولید و عرضه کرده اند که این حاصل رهنمودهای عالمانه امامان جماعت می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این دیدار بر حمایت ویژه این اداره کل از هنرمندان رشته های مختلف هنری تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما رفع کمبودهای بخش فرهنگ و هنر در اقصی نقاط استان از جمله شهرستان بندرلنگه با توجه به وجود استعدادهای هنری ویژه در آن می باشد.

نظر شما