شناسهٔ خبر: 72208 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فعال رسانه ای اصلاح طلب:

دولت در بخش رسانه ای تعطیل است/ نمایندگان را می توان از راه تبلیغات همسو کرد

اکبر منتجبی فعال رسانه ای اصلاح طلب با انتقاد از عملکرد تیم رسانه‌ای دولت، می‌گوید، "دولت همچنان در بخش رسانه ای تعطیل است" و در ادامه نیز می‌نویسد که "می‌توان بسیاری از نمایندگان را از راه تبلیغات همسو کرد، آرا و نظراتشان را تغییر داد."

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، اکبر منتجبی فعال رسانه ای جریان اصلاح‌طلب طی یادداشتی در صفحه شخصی خود با انتشار یادداشتی با عنوان نیلی و بخش رسانه‌ای دولت، با اشاره به ناکامی محمود نیلی احمدآبادی در اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت علوم، خواستار "تعطیلی" تیم رسانه ای دولت شد.

وی در این یادداشت می نویسد: "خب محمود نیلی هم برای تصدی وزارت علوم رای نیاورد. احتمالا محمد علی نجفی همچنان سرپرست خواهد ماند تا دولت وزیر جدیدی را معرفی کند. "

این فعال رسانه ای جریان اصلاح‌طلب، با انتقاد از عملکرد تیم رسانه‌ای دولت، می‌گوید، "دولت همچنان در بخش رسانه ای تعطیل است" و در ادامه نیز می‌نویسد که  "می‌توان بسیاری از نمایندگان را از راه تبلیغات همسو کرد، آرا و نظراتشان را تغییر داد. "

منتجبی همچنین در ادامه یادداشتش، انتقادات خود را متوجه دفتر رئیس‌جمهور، مشاوران رئیس جمهور و البته خبرگزاری و روزنامه‌های دولتی هم دانسته و تأکید می‌کند: می‌نویسد که بخش رسانه‌ای دولت از دفتر رئیس جمهور، مشاوران، خبرگزاری‌ها و دو روزنامه دولتی کمترین نقش را ایفا کردند. واقعا عجیب است. آدم گویی شک می‌کند که نکند اینها رسانه مخالف دولت هستند.

"چرا فقط رییس جمهور باید در خط مقدم باشد. چرا فقط او باید از وزرا دفاع کند. چرا هیچ کس دیگری به غیر از روحانی در این دولت نیست که از وزرا و برنامه ها حمایت کند. چراها بسیار است و هیچ جوابی واقعا نمی توان برای آنها یافت. " این جمله دیگری است که منتجبی در یادداشت انتقادآمیزش نوشته و سپس ادامه می‌دهد که، "هر کسی که در دولت - هر دولتی - کار می کند و از آن حقوق می‌گیرد اولین و مهمترین وظیفه‌اش حمایت از ارکان و برنامه‌های آن دولت است. پذیرفته نیست که شما از مواهب دولت بهره‌مند شوی اما کمترین قدم را برداری. آهسته بروی و بیایی که مشکلی برایت پیش نیاید. تیتر نزنی و گزارش ننویسی و امکاناتی را که دولت در اختیارت قرار داده تا از آنها برای حمایت و تبلیغات دولت استفاده کنی، در جهت حمایت از دولت بکار نگیری. "

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در پایان نیز پیشنهاد کرد که "دولت کلا بخش رسانه‌ای خود را تعطیل کند" چرا که به ظن وی، "بود و نبود" این بخش فرقی ندارد.

 

نظر شما