شناسهٔ خبر: 72061 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسامی ۱۸مدعی جدید احراز عنوان حافظ ممتاز قرآن کریم

محفل نورانی انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی نتایج نهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم فردا بر روی سایت تلاوت قرار خواهد گرفت که ۱۸ نفر از افراد قبول شده توانسته‌اند قابلیت‌های خود را برای حضور در مرحله بعدی این آزمون که برای شناسایی «حافظان ممتاز» قرآن کریم است اثبات کنند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، نتایج آزمون مرحله دوم نهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم فردا بر روی سایت تلاوت قرار خواهد گرفت. ۱۸ نفر از افراد قبول شده توانسته‌اند قابلیت‌های خود را برای حضور در مرحله سوم این آزمون که برای شناسایی «حافظان ممتاز» قرآن کریم است اثبات کنند.

۲۵ نفر نیز از سال‌های گذشته متقاضی شرکت در مرحله سوم این آزمون هستند که با پیوستن به این ۱۸ نفر در مجموع ۴۳ نفر تلاش خواهند کرد تا عنوان حافظ ممتاز قرآن کریم را از آن خود کنند.

بنابر این گزارش ۱۸ نفری که امسال به این جمع افزوده شده‌اند شامل: آقایان روح‌الله ناظمی از استان اصفهان،‌ سعید حاجیان، محمدرضا علیجانی، رسل حَمَندی، مجید باقری، مهدی بازرگان‌نژاد، محمدرسول تکبیری و خانم الهام منگلی‌کهنویی از استان تهران و همچنین آقایان عیسی خورشیدی از استان چهارمحال بختیاری، رضا عابدین‌زاده شهری از استان خراسان رضوی، سبحان دغاغله از استان خوزستان، خانم‌ها زهره حیدری و زیبا زارع مؤیدی از استان فارس، آقایان حسن علیرضا‌لو،‌ محمدرضا احمدی و خانم سمیه کدخدایی از استان قم و همچنین آقای محمد مصطفی‌پور از استان گیلان و خانم صدیقه خالقی از استان مازندران هستند.

 

 

نظر شما