شناسهٔ خبر: 72044 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

محمد پروین: برای استقلالی شدن تا کارخانه جویباری هم رفتم!

محمد پروین، پسر سلطان فوتبال ایران جلوی دوربین تی​وی پلاس رفت و حسابی حرف‌های تند و تیز زد.

به گزارش نماینده، مهم‌ترین حرف‌های پروین را می‌خوانید:

*ديگر نمي‌خواهم به فوتبال بازگردم ولي اين تصميم ربطي به ازدواجم ندارد. چون دوستان كاري كردند كه از فوتبال زده شدم و ديگر برنمي​گردم.

*بيشتر از اينكه از اسم علي پروين سود ببرم، ضرر ديدم. تقريباً ۹۰ درصد آدم‌هايي كه با پدرم مشكل داشتند چون زورشان به علي پروين نمي‌رسيد مجبور بودند سر من خالي كنند.

*سالي كه در استيل‌آذين بودم بهترين سال فوتبالي‌ام بود و بدترين سال هم سالي بود كه رباط پاره كردم.

*پرسپوليس كه ديگر الان پرسپوليس نيست چون تا جايي كه يادم مي‌‌آيد در پرسپوليس و استقلال بايد آدم‌هاي بزرگ حضور داشته باشند. البته جوان هم بايد در كنار بزرگان باشد، مثلاً خود من

*وقتي در پرسپوليس بودم در كنارم كريم باقري بود ولي الان اين موضوع در پرسپوليس ديده نمي‌شود و براي همين فكر مي‌كنم اين پرسپوليس به جايي نمي‌رسد و بيچاره حميدخان هم ‌گير افتاده!

*فرهاد كاظمي خيلي در فوتبال به من كمك كرد و خيلي چيزها از او ياد گرفتم.

*مي‌گفتند هدايتي، دايي، پنجعلي و... به خاطر علي پروين از من حمايت مي‌كردند ولي آقاي هدايتي ۲۳ گل براي استيل‌آذين زد!؟ همه مي‌گويند هدايتي از من حمايت مي‌كرد ولي هدايتي وجود نداشت، دايي وجود نداشت! مثلاً ما يك اردو داشتيم در دبي، من دو، سه تا بازي كردم كه آقاي دايي تازه آمده بودند و بعد از آن در پرسپوليس دايي فيكس شدم.

*پيشنهاد استقلال به من جدي بود و حتي تا كارخانه نظري جويباري هم رفتم و اگر به اين تيم مي‌رفتم بهتر هم مي‌شد ولي طرفدارها را چه كار بايد مي‌كرديم!؟

*من اهل غذا درست كردن نيستم ولي يك كارهايي در خانه انجام مي‌دهم اما پدرم اصلاً اهل كار كردن در خانه نيست. بابا حتي به مدرسه من هم نمي‌آمد.

*رفيق​بازي بيشتر از اينكه سود داشته باشد به ضرر آدم مي‌شود و من چون پدرم جلوي چشمم بود، ديدم و برايم درس عبرت شد.

منبع: وب سایت نود

نظر شما