شناسهٔ خبر: 72007 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کفاشيان: اجازه پخش مسابقات را نمی دهيم

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به اينکه حق پخش حق فدراسيون فوتبال است، براي گرفتن اين امر محکم ايستاده‌ايم.

به گزارش نماینده به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: برنامه های مسابقاتی و تقویم سالیانه هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری را بررسی کرده و امیدواریم شاهد پیشرفت وتوسعه فوتبال در این استان باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا اردوهای تیم ملی فوتبال در شهرکرد برگزار نمی شود، یادآور شد: با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی این استان و امکانات موجود، قصد داریم تا برآورد هزینه کرده و در صورت امکان اردوهای تیم ملی را در این استان برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه سفر خود به شهرکرد تاکید کرد: جلساتی را با استانداری، اعضای هیات فوتبال برگزار کرده و خواستار حمایت فوتبال از مسئولین این استان شدیم. چرا که با توجه به امکانات و شرایط شهرکرد، ورزش فوتبال آنطور که باید رشد نداشته و امیدواریم با حمایتهای همه جانبه از سوی مسئولین چهارمحال و بختیاری، شرایط خوبی را بر روند فوتبال این استان شاهد باشیم.

کفاشیان درباره نشست خود با رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص پیگیری حق پخش گفت: شب گذشته نشستی را با مسئولان صدا و سیما برگزار کردیم که آنها شرایط و مشکلات خود را بیان کردند، ما هم شرایط موجود در فدراسیون و مشکلات باشگاهی را مطرح کردیم. با توجه به اینکه حق پخش حق فدراسیون فوتبال است، برای گرفتن این امر (حق پخش فوتبال) محکم ایستاده‌ایم و صداوسیما نیز باید مشکلات خود را از راه‌های دیگر حل کند.

وی افزود: دولت باید کمبود بودجه صداوسیما را جبران کند نه فدراسیون فوتبال و تا زمانی که حق پخش به حساب فدراسیون واریز نشود هیچ تغییری رخ نخواهد داد. باشگاه‌های فوتبال ما حرفه ای هستند و یکی از عواملی که آنها را حرفه‌ای کرده پخش فوتبال است و اگر این قطع شود باید به آماتور تغییر بدهیم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۱۵:۲۵علی 0 0

    بابا شمارا به خدا پخش نکنید این فوتبال به درد نخور را 
    به جز اعصاب خردکنی و بد آموزی چیزی نصیب بیننده نمیشه!!!!!!!!!!!!!
                                

نظر شما