شناسهٔ خبر: 71790 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

علیرضا سلیمی:

توان مدیریتی وزیر پیشنهادی در هاله ای از ابهام/ برنامه های او همانند وزرای قبلی است

سلیمی سلیمی با اشاره به اینکه رفتار مدیریتی نیلی برای نمایندگان شناخته شده نیست گفت: قدرت مدیریتی وزیر پیشنهادی در هاله ای از ابهام است.

به گزارش نماینده علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دغدغه نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت وزیر پیشنهادی علوم گفت: برنامه هایی که دیروز وی در جمع اعضای کمیسیون آموزش مطرح کرد، تکرار برنامه های قبلی بود؛ برنامه های کاری که از سوی وزیر پیشنهادی به نمایندگان ارائه شد برنامه هایی بود که وزاری پیشنهادی قبلی هم به ارائه آن پرداخته بودند.

وی افزود: به نظر می رسد برنامه های وزاری پیشنهادی علوم و تحقیقات از سوی یک منبع مشترک طراحی و تزریق می شود.

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اینکه برنامه هایی که از سوی آقای نیلی به کمیسیون آموزش ارائه شده در بخش هایی از مسئولیت ها و حوزه وظایف دارای خلاء است ادامه داد: وزیر پیشنهادی در حوزه پژوهش کلی گویی کرده و هیچ گونه توضیحی درباره چشم اندازهای دوساله و یا چهارساله این حوزه در وزارت علوم ندارد.

سلیمی با اشاره به اینکه رفتار مدیریتی نیلی برای نمایندگان شناخته شده نیست گفت: قدرت مدیریتی وزیر پیشنهادی در هاله ای از ابهام است.

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: مواضع سیاسی نیلی باید شفاف باشد و در بسیاری از موضوعات موضع گیری مشخصی از خود داشته باشد، مواضع سیاسی نیلی یکی از دغدغه های پررنگ نمایندگان است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می رسد رای اعتماد گرفتن نیلی از مجلس کار سختی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما