شناسهٔ خبر: 71758 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مروری بر اشعار علامه سیدمحمدحسین طباطبایی

پیشخوان/ کتاب «ز مهر افروخته» به چاپ ششم رسید

علامه طباطبایی/1 کتاب «ز مهر افروخته» کامل‌ترین مجموعه اشعار علامه طباطبایی گردآوری سید علی تهرانی با ویرایش سوم و تجدیدنظر و اضافات جدید از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری تسنیم‌، کتاب «ز مهر افروخته» ناگفته‌هایی نغز، همراه کامل‌ترین مجموعه اشعار از علامه شهیر حضرت آیت‌الله سید محمدحسین طباطبایی است که توسط سیدعلی تهرانی گردآوری شده است.

گردآورنده در این مجموعه اشعار علامه طباطبایی را که پیشتر در کتاب‌ها و مجلات گوناگون به صورت پراکنده چاپ شده بود، به همراه سخنان نغز، جملات و نکات مهم ایشان را با تأیید ناقلان آن جمع‌آوری نموده و در دو بخش بهشت یاد و المیزان منظوم در کتاب «ز مهر افروخته»به چاپ رسانیده است. توضیحی بر اشعار به همراه چهار پیوست تاریخ نقاط عطف زندگی علامه، کتاب‌ها و رساله‌های مرحوم طباطبایی، شاگردان و نیانامه علامه طباطبایی از دیگر مطالب مهم این کتاب ارزشمند است.

در بخش اول این کتاب سیره آیت‌الله طباطبایی و ذکر داستان‌هایی از زبان ایشان به چاپ رسیده و بخش دوم کتاب نیز اشعار وی جمع‌آوری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های کتاب حاضر این است که با نثری روان و ساده زوایایی از افکار و اندیشه‌های این عالم بزرگ را برای خوانندگان روشن و از تلاش و عظمت علمی ایشان سخن به میان آورده است.

چاپ ششم کتاب «ز مهر افروخته» در ۳۲۶ صفحه با قیمت ۱۳۰۰۰۰ ریال و در ۱۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقه‌مندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir امکان‌پذیراست.

 

نظر شما