شناسهٔ خبر: 71685 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باقری خبر داد

تولید بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» در دستور کار کانون پرورشی

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز تولید بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» در کانون و انتشار آن تا یکسال آینده خبر داد

به گزارش نماینده مهدی باقری، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، بیان داشت: کانون پرورشی در آینده نزدیک، بازی رایانه‌ای «دارا و سارا»، تحت عنوان گردشگری  و آشنایی کودکان و نوجوانان در قالب بازی به تمام استان‌های کشور را تولید و در اختیار کودکان و نوجوانان این مرز و بوم قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ، آداب و رسوم، زبان، بازی‌ها و پوشش‌های سایر استان‌های کشور در قالب بازی از جمله ویژگی این بازی رایانه‌ای ، به شمار می‌رود.

باقری عنوان کرد: استارت بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» هم‌اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زده شده و کار مقدماتی آن نیز انجام شده  است به گونه‌ای که در آینده نزدیک شاهد کارهای برنامه‌ریزی آن هم آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این بازی رایانه‌ای تا پایان سال جاری تولید و وارد بازار خواهد شد، گفت: بازی رایانه‌ای «دارا و سارا» به این زودی تولید نمی‌شود چراکه تولید و انتشار این بازی،‌ حداقل  یکسال به طول خواهد انجامید.

بر اساس این گزارش، در آینده نزدیک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد تولید و توزیع نسل سوم عروسک‌های «دارا و سارا» خواهیم بود.

 

نظر شما