شناسهٔ خبر: 71594 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نیروهای امنیتی و با اطلاع رسانی دقیق از ایجاد فضای رعب و وحشت جلوگیری کنند

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خواستار شناسایی عاملان اسید پاشی‌های اخیر شد و به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی توصیه کرد با اطلاع رسانی دقیق و شفاف از ایجاد فضای رعب و وحشت جلوگیری کنند.

به گزارش نماینده به نقل از  مهر در جلسه علنی روز محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: اخیرا معاندان نظام از جنایت اسیدپاشی سوء استفاده کرده و تلاش دارند از این مسئله برای ایجاد چالش های جدید برای نظام استفاده کنند.

وی ادامه داد: ضمن محکوم نمودن این اقدام مجرمانه خواستار شناسایی عاملان این اقدام هستیم و به مردم اطمینان می دهیم برخورد قاطعانه مسئولان نظام توطئه های معاندان را نقش بر آب می کند.

کولیوند همچنین از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خواست با اطلاع رسانی دقیق از این موضوع از ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه جلوگیری کند و گفت: برخی رسانه های داخلی در زمینی که غربی ها از این فضا ایجاد کردند بازی کرده و به دنبال مطامع سیاسی خود هستند.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: اخیرا تلاش هایی از سوی مذاکره کنندگان سیاسی غربی انجام می شوند که مذاکرات را از طریق رسانه دنبال کنند این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از حقوق خود عقب نشینی نمی کند.

نایب رئیس فراکسیون شورا تاکید کرد: سیاسیت های آمریکا موجب بی ثباتی منطقه و شکل گیری گروه های سلفی شده است.

کولیوند ادامه داد: صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان با واکنش جهان اسلام مواجه خواهد شد.

وی همچنین به کشور پاکستان تذکر داد که امنیت مرزهای خود با ایران را تامین کند.

نظر شما