شناسهٔ خبر: 71453 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فردا؛ اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم/ ۱۱ آبان جلسه رأی اعتماد

مجلس ما  عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم در روز یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش نماینده، سیدشریف حسینی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به زمان اعلام نامه رئیس‌جمهور در مورد معرفی وزیر پیشنهای علوم به مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی علوم طی نامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شده است، بنابراین، این نامه فردا در جلسه علنی مجلس اعلام وصول می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته آینده تاسوعا و عاشورای حسینی را در پیش داریم، برنامه‌ریزی شده بود تا مجلس هفته آینده جلسه علنی نداشته باشد و نمایندگان برای عزاداری امام حسین(ع) به حوزه‌های انتخابیه‌شان بروند؛ اما با توجه به برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، قرار شد مجلس هفته آینده نیز جلسه علنی داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه نامه رئیس‌جمهور در مورد معرفی نیلی‌احمدآبادی برای وزارت علوم فردا اعلام وصول می‌شود، برنامه‌ها و سوابق وی فردا در کازیوی نمایندگان قرار می‌گیرد تا نمایندگان مردم در خانه ملت سوابق اجرایی و مدیریتی وی را برای تصدی سمت وزارت علوم مورد بررسی قرار دهند.

حسینی خاطر نشان کرد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، یک هفته پس از اعلام وصول نامه معرفی وی به مجلس برگزار می‌شود، بنابراین جلسه رأی اعتماد به نیلی‌احمدآبادی در روز یکشنبه آینده، ۱۱ آبان برگزار می‌شود.

نظر شما