شناسهٔ خبر: 71317 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

احزاب حامی سران فتنه باید محکامه شوند

بوربور فعال سیاسی اصولگرا، برگزاری همایش و فعالیت مجدد احزاب حامی فتنه را زمینه سازی حضور مجدد آنها در سیاست کشور دانست و گفت: دستگاه قضایی باید برای آنها محکمه تشکیل دهد.

به گزارش نماینده حبیب الله بور بور در گفتگو با «نسیم»، با بیان اینکه واقعیت‌های فتنه ۸۸ روشن و جرم آنها محرز است گفت: برخی خود را در این خصوص به خواب زده‌اند و برخی دیگر نیز دوست دارند شعار دهند؛ این دوستان در حال دوندگی هستند تا خود را از مهلکه نجات دهند.

وی در ادامه حامیان فتنه را سربازان و پیاده نظام آمریکا خواند و افزود: غرب و آمریکا معتقدند که فتنه‌گران و حامیان آنها حکم پیاده‌ نظام آنها هستند و حرکت آنها را باید محترم شمرد، اما امام خمینی (ره) فرمودند؛ "اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید مرگ شما فرا رسیده است".

بوربور با اشاره به دفاع برخی از منتسبین به امام و برخی یاران امام از این گروه گفت: کسانی عکس امام(ره) را در روز عاشورا پاره کردند و بر علیه نظام اقدام انجام دادند و در برخی شعارها و سخنرانی‌های خود، خود را پیرو امام می‌دانند و متأسفانه برخی نیز از آنها حمایت می‌کنند و آنها را محکوم نمی‌کنند.

وی افزود: جای تأسف دارد که به حزب یا گروهی با وجود اینکه دبیرکل آنها در حصر است و فعالیت‌های آنان در ۸۸ برای همگان آشکار است اجازه داده می‌شود که دور هم جمع شوند و راه و رسم جدیدی را با برگزاری همایش برای فتنه‌گری اتخاذ کنند.

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه شعار استفاده از افراد معتدل در دولت داده می‌شود اما عملأ در پست‌های مختلف این شعار محقق نشده است گفت: در مراکز آموزشی مهم ما این فتنه‌گران حضور دارند و این اتفاق نشان دهنده عدم درایت لازم است.

وی افزود: اگر اقدامی جدی در خصوص سران فتنه انجام نمی‌شود به این دلیل است که قوه قضائیه نمی‌خواهد در جامعه تشنج درست شود و این عملکرد دستگاه قضا معقول است، اگر سران فتنه با وجدان خود می‌نگریستند و می‌دیدند اسرائیل از آنها حمایت می‌کند حاضر به توبه می‌‍شدند.

این فعال اصولگرا با اشاره به ادعای برخی از حامیان سران فتنه مبنی بر ایجاد شرایط تهدید برای سران فتنه تصریح کرد: آنها با هدف ایجاد اغتشاش مجدد سعی دارند سران فتنه را آزاد کنند تا برای تهدید براندازی نظام برنامه ریزی کنند، این امر مسلم است که اگرعمر طبیعی اینها نیز تمام شود دشمن به دنبال ایجاد فتنه باشد.

بوبور برگزاری همایش و فعالیت مجدد احزاب حامی فتنه را زمینه سازی حضور مجدد آنها در سیاست کشور دانست و گفت: دستگاه قضایی باید برای اینها محکمه تشکیل دهد و همچنین باید شرایطی ایجاد شود تا در مجموعه وزارت کشور این جهت‌گیری به طرف شعار داده شده مبنی بر استفاده ار نیروهای معتدل سوق یابد.

وی در پایان اظهار داشت: برخی تحرکات از سوی برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر درخاوست برای رفع حصر سران فتنه خوش رقصی برای دشمن است و درهیچ‌جای دنیا به مخالفین اجازه فعالیت نمی‌دهند که در راستای خشنودسازی دشمن باشد.

نظر شما