شناسهٔ خبر: 71043 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

همزمان با ماه محرم؛

برنامه اهل بیت آفتاب از رادیو خانواده پخش می شود

مدیر طرح و تولید رادیو خانواده، گفت: برنامه اهل بیت آفتاب، به مناسبت ماه محرم از این شبکه رادیویی پخش می شود.

به گزارش نماینده معصومه اسمعیل نژاد در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به ویژه برنامه های این شبکه برای دهه اول ماه محرم، افزود: رادیو خانواده برای محرم در دهه اول امسال از 3 تا 16 آبان ماه ویژه برنامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه ها با توجه به موضوع و ماهیت کار شبکه رادیویی خانواده اختصاص به موضوع خانواده و قیام عاشور دارد.

اسمعیل نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه چهارم تا 16 آبان ماه از ساعت 11 و 15 دقیقه پخش می شود.

مدیر طرح و تولید رادیو خانواده، با اشاره به برنامه های ویژه رادیو خانواده به مناسبت ماه محرم گفت: برنامه 'اهل بیت آفتاب' یکی از ویژه برنامه های این رادیو است که از اول تا سیزدهم محرم با محوریت بررسی و تبیین پیوندها و روابط خانوادگی در واقعه عاشورا، هر روز ساعت 11:15 به مدت 25 دقیقه پخش می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه با بهره گیری از کارشناسان دینی و خانوادگی، تلاش داریم به نقش خانواده در تصمیم گیری های بزرگ و جهت دهی فکری با تکیه بر آنچه در محرم رخ داد؛ بپردازیم.

اسمعیل نژاد، با اشاره به تولید برنامه اهل بیت آفتاب گفت: این برنامه هر روز زندگی یکی از شهیدان کربلا و نقش خانواده برای حضور آنها در سپاه حق را بررسی می کند و در ادامه در مبحثی کارشناسی، اهمیت خانواده در شکل گیری شخصیت افراد تبیین می شود.

مدیر طرح و تولید رادیو خانواده یادآور شد: معرفی کتاب های معتبر درباره عاشورا و زندگی امام حسین (ع) و اهل بیت پاکشان در برنامه 'دوست من کتاب' مطرح می شود که این برنامه هر روز ساعت 6:55 روی آنتن می رود.

اسمعیل نژاد گفت: این شبکه برنامه کوتاه 15 دقیقه ای نیز با عنوان ' ذاکران حسینی' ویژه زندگی خانوادگی پیرغلامان حسینی تولید کرده است که دهه نخست محرم پخش می شود و نقش خانواده در حضور افراد در مشاغل دینی و توجه به آموزه های قرآنی مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر برنامه های رادیو خانواده نیز در این ایام با موضوع آموزش آموزه های دینی و الگوبرداری از شیوه های تربیتی امام حسین (ع)؛ بررسی نقش خانواده ها در زنده نگهداشتن پیام عاشورا، معرفی زنان و مردان مولد در حوزه فرهنگ عاشورایی؛ نقش خانواده ها در احیا امر به معروف و نهی از منکر روی آنتن می روند.

شبکه رادیویی خانواده از ساعت 6 صبح تا 24 روی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز قابل دریافت است.

 

نظر شما