شناسهٔ خبر: 70745 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حبیبی:

ائتلاف اصول‌گرایان ضرورتی فوری و قطعی است

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بر وحدت و همگرایی اصولگرایان تاکید کرد و گفت: ائتلاف، ضرورتی فوری و قطعی است.

به گزارش نماینده به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ائتلاف اصولگرایان یک ضرورت فوری و قطعی است.

حبیبی با اشاره به سالگرد مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی درباره خصوصیات وی اظهار داشت: مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی هیچگاه حتی از " من" مبارزاتی خود نیز دم نمی‌زد. " تدین" " تخلق به اخلاق اسلامی"، " تدبر و تفکر در امور" سه خصلت برجسته آن استاد بزرگ بود.

وی در مورد نشست اخیر همگرایی اصولگرایان گفت: جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای تقوی قبل از بستری شدن حضرت آیت الله مهدوی کنی درباره همگرایی اصولگرایان با ایشان صحبت می‌کنند که آیت الله مهدوی می‌گویند، من قصد ندارم در این کار دخالت کنم اما کار شما برای همگرایی اصولگرایان خوب است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: جلساتی که جناب آقای تقوی برگزار می‌کنند انتخاباتی نیست، بلکه هدف اصلی‌اش حرکت به سمت همگرایی اصولگرایان است. بدیهی است همگرایی بین اصولگرایان در همه امور سیاسی من جمله انتخابات اثر خود را خواهد داشت.

حبیبی در ادامه گفت: نکته مهم در جلسات جناب آقای تقوی این است که وی سعی کرده از همه سلیقه‌های اصولگرایی دعوت کند که برخی این دعوت را پذیرفته و برخی نپذیرفته‌اند.

وی در خصوص کیفیت جلسات همگرایی که با دعوت جناب آقای تقوی برگزار می شود، افزود: این جلسه در کار خود تاکنون موفق بوده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: اصولگرایان باید از خود این سؤال را بپرسند که آیا راهی جز ائتلاف داریم، ما لابد از ائتلاف در اردوگاه اصولگرایی هستیم و نباید بگذاریم رقبا میان اصولگرایان اختلاف ایجاد کنند.

حبیبی یادآور شد: باید از هر سخنی که ایجاد تفرقه می‌کند، پرهیز کرد.

نظر شما