شناسهٔ خبر: 70490 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارائه گزارش سفر به ژنو توسط لاریجانی در نشست فراکسیون رهروان ولایت

صفر نعیمی رز 4 سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از ارائه گزارش سفر هیئت پارلمانی کشورمان به ژنو توسط رئیس مجلس در نشست شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد.

به گزارش نماینده، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از برگزاری نشست شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده قرار است نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت فردا صبح و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس با حضور لاریجانی برگزار شود.

وی افزود: قرار است در این نشست رئیس مجلس گزارشی از سفر هیئت پارلمانی کشورمان به ژنو به منظور شرکت در اجلاس بین‌المجالس جهانی به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه کرده و دستاوردهای این سفر را تشریح کند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: قرار است در بخش دیگری از این جلسه در مورد نحوه رسیدگی به لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در صحن علنی مجلس تصمیم‌گیری شود.

نعیمی‌رز در پایان خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه قرار است تحولات منطقه‌ای به خصوص تحولات کشورهای یمن، سوریه و عراق و نیز صدور حکم اعدام برای شیخ آیت‌الله نمر توسط رژیم آل سعود مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما