شناسهٔ خبر: 70445 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دوشنبه؛ برگزاری یادواره شهدا و فرماندهان نیروی زمینی سپاه با حضور لاریجانی

سردار عبدالله عراقی از برگزاری یادواره شهدا و فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این همایش با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز شنبه در نشست‌خبری به مناسبت یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر نورعلی شوشتری، گفت: این برنامه در راستای گرامیداشت شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران و شهید سرلشکر شوشتری تنظیم شده است.

سردار عراقی از برگزاری یادواره شهدا و فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این همایش ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در شمال غرب، جنوب شرق و غرب کشور مشغول ایجاد امنیت هستیم و امنیت کامل در این مناطق داریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه به عنوان ستون فقرات سپاه پاسداران مشغول اجرای ماموریت است.

سردار عراقی تاکید کرد: هرگونه تجاوز از سوی همسایگان شرقی به صورت قانونی توسط مسئولان سیاسی پاسخ داده خواهد شد. حدود ۵ سال پیش در زاهدان اقدامات تروریستی و ربایش و اغتشاش و آشوب‌هایی توسط ضدانقلاب انجام می‌شد، اما امروز با اقدامات مجموعه سپاه پاسداران و ناجا و وزارت اطلاعات درگیری‌ها را به نقطه مرز بردیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس توانمندی بالا در پاسخ‌های قاطع به هرگونه تجاوز دارند. در قضیه حمله به پاسگاه ناجا با مجموعه اقدامات جلوی شلیک بیشتر آنها گرفته شد و اجازه تیراندازی بیشتر داده نشد.

وی با اشاره به اینکه در مناطق امنیتی این‌گونه اتفاقات طبیعی است، گفت: تلاش می‌کنیم با استحکام‌سازی مرزها و اشراف اطلاعاتی امنیت نسبی پایداری در این مناطق ایجاد کنیم.

سردار عراقی در ادامه اظهار داشت: اسناد کاملی از نفوذ عناصر تروریستی در اختیار مسئولان سیاسی و امنیتی قرار دادیم و مسئولان وزارت کشور و دستگاه دیپلماسی باید آن را پیگیری کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در یک منطقه‌ای که کشورهای همسایه شرقی ساز و کار اعمال حاکمیت ندارند، باید منتظر اتفاقاتی
بود.

نظر شما