شناسهٔ خبر: 70324 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مازیار بیژنی سایت کارتون ضدصهیونیستی جدید خود را رونمایی می‌کند

مازیار بیژنی، کاریکاتوریست از رونمایی قریب‌الوقوع سایتی برای عرضه کاریکاتورهایی در نقد مبانی صهیونیسم خبر داد

به گزارش نماینده مازیار بیژنی، کاریکاتوریست در گفت‌وگو با فارس از رونمایی سایتی برای عرضه کاریکاتورهایی در نقد مبانی صهیونیسم خبر داد.

وی در این باره گفت: ما قبلا حدود ۴- ۳ سال پیش سایتی درباره هولوکاست و با آدرس «هولوکارتون» راه‌اندازی کردیم که کتاب طنز و کاریکاتور هولوکاست از آن خارج شد و بعد متن فارسی آن به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیولی، ترکی استانبولی‌ ترجمه شده بود.

وی افزود: الان با همان آدرس سایت جدیدی در زمینه مبانی صهیونیسم طراحی کردیم که تنها به هولوکاست نمی‌پردازد بلکه مبانی تشکیل رژیم و جریان صهیونیسم مثل ارض موعود و قوم برگزیده و ... را به نقد می‌کشد.

بیژنی با بیان اینکه این پایگاه کاریکاتور به زبان انگلیسی است، تاکید کرد: در این پایگاه قرار است کارهای مختلف را جمع‌آوری کنیم و همچنین صفحه فرانسوی و احیانا عربی را در فازهای بعدی دنبال می‌کنیم.

وی افزود: این سایت یک سایت بین‌المللی است و سعی داریم از کاریکاتوریست‌های بین‌‌المللی که کارهای ضد صهیونیستی دارند کار بگیریم و برای همین منظور فراخوانی نیز داده‌ایم.

این کاریکاتوریست ادامه داد: این پایگاه قرار است پایگاهی باشد تا کاریکاتوریست‌های ضد صهیونیست که به علت فشاری که بر آنها هست کارهای آنها در سایت‌های مختلف و حتی شخصی کمتر وجود دارد جمع‌آوری و عرضه شود و بیشتر هدف ما راه‌اندازی یک پایگاه درباره صهیونیسم بوده است.

وی با بیان اینکه به زودی مراسم رونمایی از این پایگاه برگزار می‌شود از حضور احتمالی علی‌اکبر رائفی‌پور که در جریان کار تحقیقاتی این سایت بوده خبر داد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما