شناسهٔ خبر: 70263 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر خیابانی «طلوع امید» بهزیستی

پرونده نخستین جشنواره تئاتر خیابانی «طلوع امید» بهزیستی با معرفی برگزیدگان بسته شد تا سال آینده این جشنواره بار دیگر برگزار شود.

به گزارش نماینده به نقل خبرگزاری مهر، اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره به این شرح است:

بخش موسیقی

هیات داوران جشنواره جایزه این بخش را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال را تقدیم کرد به علی انوری آهنگساز نمایش  «در شهر»

بخش طراحی  فضا

هیات داوران از میان طراحی نمایش های شرکت کننده، در جشنواره دو اثر را به طور مشترک با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هر کدام 5 میلیون ریال به شرح زیر انتخاب کرد:

مجتبی مرادی برای نمایش «کالسکه ای برای خوشبختی» و کژال راست بین برای نمایش «پاپتیم»

بازیگری زن

هیات داوران از میان بازیگران زن شرکت کننده در جشنواره ترتیب آرا خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

بازیگری سوم زن: هیات داوران در این بخش دو برگزیده به طور مشترک داشت. لوح تقدیر و مبلغ  هفت میلیون و پانصد هزار ریال به سارا قنبری راد بازیگر نمایش «کالسکه ای برای خوشبختی» و فرناز منتظر ظهور برای نمایش «دم» رسید.

بازیگری دوم زن: هیات داوران  جشنواره جایزه این بخش را شامل لوح تقدیر و 20 میلیون ریال به الهام غلامی بازیگر نمایش «ناگفته های در قاب زندگی» اهدا کرد.

بازیگری اول زن: هیات داوران جشنواره جایزه این بخش را شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 25 میلیون ریال به نرگس خاک کار برای نمایش ندر مسیر رفت و آمد» تقدیم کرد.

بازیگر مرد

هیات داوران از میان بازیگران مرد شرکت کننده در جشنواره به ترتیب آرا خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

بازیگر سوم مرد: لوح تقدیر و مبلغ  هفت میلیون و پانصد هزار ریال به مهدی ضیاییان پور برای نمایش «به خاطر یک مشت دلار» و مهدی رضایی بازیگر نمایش «زندگی در یک نگاه» تعلق گرفت.

بازیگر دوم مرد: لوح تقدیر و مبلغ  10میلیون ریال به مجتبی مرادی بازیگر نمایش «کالسکه ای برای خوشبختی» و فیروز حیدرزاده برای نمایش «آگهی، فروش، استخدام» اهدا شد.

 

 

 

 

 

نظر شما