شناسهٔ خبر: 70157 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش فعالیت‌های نماینده قم در هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه

کراپ‌شده - امیرآبادی جلسات صحن علنی و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بمدت یک هفته برگزار نشد، تا نمایندگان بتوانند به حوزه‌های انتخابیه شان سر بزنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند.

در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی نماینده اهم فعالیت‌های احمد امیرآبادی فراهانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم را ارئه می‌ کند.

 

پیگیری برای بهبود وضعیت زندان های استان قم

نماینده استان قم گفت:وضعیت زندان های استان قم بسیار اسف بار بوده و از نظر تعداد زندانی ها، استان در ردیف چهارم قرار دارد و از نظر وضعیت ساختمان زندان و اضافه کار کارکنان، آب مصرفی زندان و غیره وضعیت خوبی ندارند لذا با مکاتباتی که صورت گرفت با وزیردادگستری، ایشان برای بهبود وضعیت زندان به دکتر جهانگیر دستورات لازم را داده است.

 

شرکت در مراسم بهره‌برداری از ۱۴ پروژه فضای سبز شهرداری قم

 امیرآبادی فراهانی باحضوردر مراسم بهره‌برداری از چهارده پروژه فضای سبز شهرداری قم که یکشنبه‌شب با حضور جمعی از مسئولان استانی در بوستان شهدای اصناف قم برگزار شد با اشاره به اینکه افتتاح ۱۴ پروژه در شب عید غدیر خم گفت: این پروژه کار بزرگی است که در قم انجام شده است

وی گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی عرصه را از نظر اقتصادی با وضع تحریمهای سنگین وناجوانمردانه بردولت تنگ کرده و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده‌اند که امروز شاهد هستیم در بسیاری از شهرها اجرای پروژه‌های عمرانی به دلیل مشکلات مالی به کلی متوقف شده است.

امیرآبادی

 

شرکت در همایش پلیس، امنیت و اصناف

امیرآبادی فراهانی باحضور در همایش پلیس، امنیت و اصناف خواستار افزایش ساعت کار در واحد های صنفی شد.
وی ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت و سردار مجتبایی به مناسبت این هفته گفت: قم مانند گذشته نیست، شهر زنده ای است و باید واحدهای صنفی با همکاری نیروی انتظامی برای افزایش ساعت کاری خود همکاری کنند تا مردم نیز بتوانند مدیریت و برنامه ریزی کنند و خرید لازم خود را انجام دهند.

 

حضور در مراسم رونمایی ازسند هویتی شهید محمود خوش‌نژاد

در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، سند هویتی شهید محمود خوش‌نژاد، شهید نیروی انتظامی با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درمجتمع فرهنگی نیروی انتظامی رونمایی شد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای مسئولان، ایجاد رضایتمندی در مردم از نظام و حاکمیت با اجرای صحیح قانون است، اظهار کرد: باید خادم مردم باشیم و در مقابل متجاوزان ایستاده و با آنان برخورد کنیم.

 

حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سه بلوار جمهوری اسلامی

امیرآبادی فراهانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سه بلوار جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی استان قم در سال جاری ۹۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: همچنین از محل بودجه عمومی کشور نیز رقمی معادل ۳۰ میلیارد تومان به استان اختصاص می‌یابد و این بودجه باید در بخش‌های راه، مسکن، آموزش و پرورش، و… هزینه شود.

 

شرکت در همایش ‘ازدواج، مطلع عشق’

امیر آبادی فراهانی’ پنجشنبه شب در همایش ‘ازدواج، مطلع عشق’ در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شداظهار داشت: در مسائل ازدواج و سبک زندگی، همه تقصیرها را نمی توان بر گردن دولت انداخت.

امیرآبادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما