شناسهٔ خبر: 70118 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بیش از 100 هزار میلیارد سرمایه‏‏‌گذاری صنعتی در اردکان

تابش 4 نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: بالغ بر 100 هزار میلیارد ریال سرمایه‏‏‌گذاری صنعتی در این شهرستان در سال‎‎های اخیر انجام شده است.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا) "محمد رضا تابش" در مراسمی که به مناسبت عید غدیر و با حضور کارکنان و خانواده‏‏ های کارخانجات شیشه اردکان برگزار شد، اعلام کرد: خوشبختانه در این سال‏‏ها بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‎‎گذاری صنعتی در شهرستان اردکان صورت گرفته است که البته برخی از واحدهای صنعتی ایجاد شده در شهرستان نیز جزو ناب‏‏‌ترین و بزرگترین صنایع کشور به شمار می‏ روند.

وی از بهره ‏‏برداری سه طرح کارخانه احیای فولاد، ذوب فولاد و مجموعه ۵۰۰ مگاواتی نیروگاه اردکان در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: باید از سرمایه‎‎گذاران به عنوان کارآفرینان، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به این که توسعه متوازن به معنای واقعی باید در شهرستان اردکان اجرایی شود، ابراز امیدواری کرد: به مدد این کارآفرینان این معضل هم حل و این نگرانی مردم رفع شود.

تابش، در ادامه توسعه متوازن را به معنای امروزی در سه مقوله رشد و توسعه اقتصادی، عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست تعریف کرد و گفت: البته برای دستیابی به این هدف همکاری سرمایه‎‎گذاران، مسئولان و کارشناسان خبره در همه زمینه‎‎ها را بیش از پیش می‎‎طلبد.

نظر شما