شناسهٔ خبر: 70095 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ضیاءالدین دری: سریال حضرت زینب(س) را در ۱۳ قسمت هم که شده، می‌سازم

این سریال نیاز به ۵۰ قسمت ندارد؛ ۱۳ قسمت کافی است/ نباید کارهای تاریخ اسلام را کیلویی حساب کنیم؛ بدتر از آن اینکه بگوییم تولید آن از توجیه اقتصادی برخوردار نیست

به گزارش نماینده سیدضیا الدین دری پیرامون آخرین وضعیت سریال حضرت زینب(س) به خبرنگار «نسیم»، گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کرده ام این آمادگی را دارم تا درمورد مقطع تاریخی بعد از واقعه عاشورا تا دربار یزید در شام سریالی را تولید کنم.

وی افزود: البته دوست ندارم آن را در ۵۰ قسمت بسازم که بودجه فراوانی را طلب کند. زیرا ظرفیتی بیش از ۱۳ قسمت را در آن نمی بینم.

دری ادامه داد: نباید در رسانه ملی نسبت به کارهای تاریخ اسلام نگاه نادرستی وجود داشته باشد و آن را کیلویی حساب کنیم. بدتر از آن اینکه بگوییم تولید آن از توجیه اقتصادی برخوردار نیست.

این کارگردان خاطرنشان کرد: تا امروز پیرامون انجام حمایت برای ساخت این سریال با شبکه سوم سیما مذاکراتی صورت گرفته است ولی همچنان منتظر پاسخ آنها برای همکاری و حمایت در ساخت این سریال هستم.

دری تصریح کرد: در ساخت این سریال باید منابع تشیع و اهل تسنع به دقت بررسی شود تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان گفت: آمادگی کامل برای آغاز ساخت این سریال تاریخی را دارم و هرزمان که حمایت کننده مناسبی پیدا شود کار کلید زده خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما