شناسهٔ خبر: 70042 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

دردسر‌های یک رنگ مو!+ تصاویر

زنی که عاشق استفاده از مواد آرایشی بود، دچار حادثه‌ای عجیب شد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری دانشجو، جو تامسون ۳۹ ساله که عاشق لوازم آرایشی بود، دچار حادثه‌ای ناگوار شد که پزشکان تنها تا الان توانسته‌اند مانع از نابینا شدن وی شوند.

این زن که دارای دو فرزند دختر و پسر است، ‌ برای ترمیم موهایش از فروشگاه معتبر لوازم آرایشی در لندن یک بسته رنگ مو خرید و همان شب نیز از آن استفاده کرد.

 

 

 دردسر‌های یک رنگ مو
تامسون در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از آنکه شب از رنگ مو استفاده کردم، تمام سرم شروع به سوختن کرد، انگار که سرم را آتش زده بودند، ‌ با کمک شوهرم و استفاده از کیسه یخ کمی آرام تر شدم و به رختخواب رفتم.

وی ادامه داد: فردا صبح که از خواب بیدار شدم، ‌سرم به شدت درد می‌کرد و بسیار سنگین شده بود، چشمانم به سختی می‌دید، ‌وقتی جلوی آینه رفتم وحشت کردم، صورتم متورم شده بود و خیلی زشت شده بودم.

 



این زن قربانی اظهار داشت: سریعا به بیمارستان مراجعه کردم و پزشکان از همان دقایق اولیه معالجات مرا آغاز کردند، ‌با چند آزمایش ساده مشخص شد که من نسبت به مواد سمی داخل رنگ مو آلرژی داشتم.

 



گفتی است، ‌ پزشکان با تلاش‌های خود از روز گذشته تنها توانسته‌اند جلوی روند تورم صورت تامسون را بگیرند و و مانع از نابینا شدن او شوند. البته پزشکان اعلام کردند، چند عمل جراحی، لازم است تمامی سم‌های داخل بدن تامسون از بین برود.

نظر شما