شناسهٔ خبر: 69875 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

همایش‌همگرایی‌اصولگرایان میتواند مقدمه‌خوبی برای حرکتهای وحدت‌‌بخش بعدی باشد

کراپ‌شده - حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره اینکه "گام اول وحدت اصولگرایان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟"، گفت: بنده این همایش را مثبت ارزیابی می‌کنم. این همایش می‌تواند مقدمه خوبی برای حرکت‌های وحدت‌‌بخش بعدی باشد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم صبیه حجت‌الاسلام تقوی در پاسخ به این سوال که شما گام اول وحدت اصولگرایان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: بنده این همایش را مثبت ارزیابی می‌کنم. این همایش می‌تواند مقدمه خوبی برای حرکت‌های وحدت‌‌بخش بعدی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که علی‌رغم اینکه آقای احمدی‌نژاد در همایش وحدت اصولگرایان حضور نیافت اما وزرای وی در این همایش حضور یافتند، نظر شما چیست، تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد اصولا این طور که احساس می‌شود در همه مجالس و محافل حضور ندارد اما وزرای وی همه یک جور فکر نمی‌کنند. هرکسی جای خودش را دارد و آقای احمدی‌نژاد هم جای خودش را دارد.  

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما آقای احمدی‌نژاد وارد وحدت اصولگرایان می‌شود یا خیر، گفت: این را نمی‌دانم و بحثی نیز در این زمینه نشده است.  

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما اصولا آقای احمدی‌نژاد به عنوان یک اصولگرا وارد این وحدت می‌شود یا خیر گفت: وی در طول این 8 سال حتی یک بار هم کلمه اصولگرا را به زبان نیاورده است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما