شناسهٔ خبر: 69679 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فدایی در جمع خبرنگاران:

فراگیری روحانیت نقش اساسی در همگرایی اصولگرایان دارد

فدایی/1* دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد اما محوریت روحانیت و فراگیری آن نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حاشیه نشست همگرایی اصولگرایان که عصر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به ضرورت همگرایی و وحدت میان اصولگرایان اظهار داشت: هر جلسه‌ای که در راستای همگرایی باشد، مفید است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد اما محوریت روحانیت و فراگیری آن، نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد.

فدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درخصوص اینکه برخی اصلاح‌طلبان تندرو ائتلاف با اصولگرایان سرشناس را مطرح کرده‌اند و به اعتقاد شما این جلسات تا چه اندازه می‌تواند این طرح‌ها را ناکام کند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، جریانات رادیکالی بوده اند که در چارچوب انقلاب حرکت نمی‌کردند و وحدت را از بین می‌بردند و به همین جهت با همگرایی و هم‌افزایی میان اصولگرایان می‌توان از آسیب‌رسیدن به جریان اصولگرایی جلوگیری کرد و این جلسات هم می‌تواند به این مهم کمک کند.

نظر شما