شناسهٔ خبر: 69623 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آلودگی بنزین رد شد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با رد آلودگی بنزین از انتظار برای اعلام نظر هیئت رئیس مجلس درباره قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره کیفیت بنزین توزیعی در کشور در صحن مجلس خبر داد.

به گزارش نماینده، احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، درباره سرنوشت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره کیفیت بنزین توزیعی در کشور که آماده و چند هفته پیش به رئیس مجلس ارائه شده است، اظهار داشت: این گزارش به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان ارائه شد و آقای شهریاری نیز موضوع خود درباره رد آلودگی بنزین را اعلام کردند.

عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس ادامه داد: بنابراین باید سرنوشت گزارش درباره کیفیت بنزین توزیعی در کشور را از هیئت رئیسه مجلس پیگیری کنید که اگر این گزارش به دست شان رسیده است چرا در صحن مجلس قرائت نمی‌شود؟ و اگر به دست شان نرسیده است، چرا از تهیه کنندگان آن این گزارش را مطالبه نمی‌کنند.

در این راستا آریایی‌نژاد چندی قبل نیز درباره آلودگی بنزین؛ با رد آلودگی بنزین تولید داخل، بر آلودگی‌های سیاسی و اقتصادی پرونده بنزین اشاره کرده بود و گفته بود برخی‌ها به دلیل گرایش‌های سیاسی متکی به وابستگی خارجی شدند. همچنین، دخالت همسر یکی از مسئولان در واردات بنزین را به صورت اخلاقی پیگیر هستیم.

همچنین، بهزاد ادهمی دبیر نظارتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز با اعلام اینکه گزارش این کمیسیون درباره کیفیت بنزین توزیعی در کشور آماده و چند هفته پیش به رئیس مجلس ارائه شده است، عنوان کرده بود تاکنون دستوری از آقای لاریجانی برای انعکاس گزارش دریافت نکردیم.

نظر شما