شناسهٔ خبر: 69539 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رئیس جمهور تحت تاثیر اطلاعات مغرضانه‌ای که در اختیارش گذاشته می‌شود قرار نگیرد

نقوی حسینی نماینده مردم پیشوا و ورامین با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه استیضاح وزیر علوم از سوی نمایندگان مسئله بورسیه‌ها بود، گفت: رئیس جمهور تحت تاثیر اطلاعات مغرضانه‌ای که برخی اطرافیانش در اختیار وی گذاشته‌اند قرار نگیرد.

به گزارش نماینده ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم پیشوا و ورامین در گفتگو با مهر با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها مبنی بر اینکه نمایندگان استیضاح کننده وزیر علوم به دلیل طرح مسئله بورسیه‌ها فرجی دانا را استیضاح کردند گفت: این گونه موضع گیری‌ها از سوی رئیس جمهور بی‌انصافی است، دعوت می‌کنم از آقای روحانی که حداقل یک بار نطق بنده را درباره استیضاح گوش کند.

وی افزود: بنده در دوران تحصیل خود نه از بورس استفاده کردم و نه حتی مامور به تحصیل شدم و حتی از سهمیه هم استفاده نکردم، در خاندان و خانواده من هم کسی از این امتیاز استفاده نکرده و نمی‌کند.

نقوی حسینی ادامه داد: چرا باید چنین مطلبی از سوی رئیس جمهور مطرح شود، آقای روحانی تحت تاثیر اطلاعاتی که از سوی برخی اطرافیان وی به طور مغرضانه داده می شود قرار گرفته است، استیضاح کنندگان ارتباطی با بورس و بورسیه نداشته و خواستار این هستند که با هرگونه اقدامی که برخلاف قانون بوده مقابله شود.

وی گفت: مشکل ما این است که چرا وزارت علوم در یکسال اخیر نسبت به این مسئله کوتاهی کرده، با این حال از موضع گیری رئیس جمهور در این باره گله مند هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: استیضاح کنندگان هیچ کدام دلیل استیضاح خود را مسئله بورسیه‌ها عنوان نکردند، زیرا هیچ کدام ارتباطی با بحث بورس و بورسیه تحصیلی ندارند.

 

نظر شما