شناسهٔ خبر: 69440 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

شاهرودی:

پرسپولیس با این مربی نتیجه بگیر نیست/ مایلی‌کهن گفت درخشان با دلال بازی سرمربی شد!

به گزارش نماینده، رضا شاهرودی، بازیکن سابق و محبوب پرسپولیس با انتقاد از کسانی که درخشان را سرمربی پرسپولیس کردند، می گوید حضور افراد غیر فوتبالی در پرسپولیس هویت و شخصیت این باشگاه را از بین برده است.

شاهرودی به خبرنگار بانک ورزش گفت: خودم معتقد بودم با تغییر مربی به تیم شوک وارد می‌شود اما نمی دانستم این مربی درخشان است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این مطلب که باید کسی سرمربی پرسپولیس می شد که کارنامه درخشانی داشته باشد، نه این آقا که عملکردش در تیم ملی جوانان، شاهین بوشهر و داماش گیلان مشخص است، افزود: من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و به عنوان قدیمی پرسپولیس اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. کسی باید سرمربی پرسپولیس می شد که به این تیم کمک کند که متاسفانه این اتفاق صورت نپذیرفت.

شاهرودی با اشاره به دیدار این تیم برابر سپاهان گفت: پرسپولیس آنقدر بد بازی کرد که در نیمه دوم تنها یکبار رحمان احمدی را دیدیم. این طرز بازی کردن نشان می‌دهد هیچ کاری در پرسپولیس صورت نگرفته است. زمان ما کلی ملی پوش داشتیم که همگی فیکس تیم ملی بودند اما الان یک ملی پوش هم نداریم و این نگران کننده است.

شاهرودی از جمله کسانی است که به آینده پرسپولیس امیدوار نیست: بعید می‌دانم پرسپولیس با درخشان در این فصل نتیجه بگیرد مگر اینکه در نیم فصل  برای هر پست یک بازیکن بگیرد.

او ضمن انتقاد از بازیکنان معترض پرسپولیس گفت: از نظر  بازیکنان فیکس،  سرمربی تیم بهترین مربی دنیاست و ذخیره‌ها علیه مربی هستند. اما کنترل بازیکنان در این مواقع برعهده سرمربی است.

شاهرودی در خصوص اظهارات درخشان مبنی بر اینکه نیازی نیست جواب امثال او را بدهد و جواب وی را مایلی کهن خواهد داد، اینگونه پاسخ داد: من نیامدم تا کسی را خراب کنم و با درخشان هم پدر کشتگی ندارم. چرا که همه جزو یک خانواده هستیم. من از دایی هم انتقاد می‌کردم و گفتم باید سرمربی پرسپولیس تغییر کند. حالا هم برایم مهم نیست درخشان چه گفته. باز هم اگر بد بازی کنند انتقاد می‌کنم.

شاهرودی ادامه داد: من نمی‌دانم مشکل دایی و مایلی کهن چیست اما من عاشق حاجی مایلی هستم و با اینکه مرا روی راه پله های هواپیما از تیم ملی خط زد ولی خودم را شاگردش می‌دانم. در جواب درخشان هم باید بگویم که اتفاقا مایلی کهن درست می‌گوید و همین حاجی بود که بعد از انتصاب این آقا گفت سرمربی پرسپولیس با دلال بازی انتخاب شد.

شاهرودی در ادامه افزود: متاسفانه ورود افراد غیر فوتبالی باعث شده تا پرسپولیس شخصیت و هویت اش را از دست بدهد و همیشه حاشیه در این تیم وجود داشته باشد.

نظر شما