شناسهٔ خبر: 69421 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

برگزاری جلسه مجمع نمایندگان تهران در فرماندهی نیروی انتظامی

بازدید «حسین طلا» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده نماینده مردم تهران درمجلس از نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولان فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش نماینده، حسین طلا در گفت‌وگو با(ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر مجمع نمایندگان تهران گفت: نمایندگان تهران در این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی جلسه خود را در فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار کردند تا ضمن عرض تشکر از زحمات پرسنل این نیرو و تبریک این مناسبت موضوعاتی را با مسئولان مربوطه به بحث و بررسی بگذارند.

وی ادامه داد: مطالب مطرح شده بسیار متعدد و گسترده بود؛ سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز گزارشی در موضوعات مختلف به نمایندگان ارائه کرد که شامل مسائل اخلاقی، فرهنگی و امنیتی می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان تهران نیز نقطه نظرات خود را درخصوص مباحث مطرح شده به بحث گذاشتند که موضوعاتی همچون سرقت، مسائل اخلاقی، عفت عمومی، ‌ بی‌بندو باری‌ها و بدحجابی‌های موجود، کارتن خوابی و معتادین به مواد مخدر از جمله مسائلی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طلا در پایان گفت: باید قبول کنیم که نیروی انتظامی قبل از قوه قضاییه حلقه یکی مانده به آخر برای رسیدگی به مسائل قضایی و امنیتی کشور است و نهادها و سازمان‌های دیگری هستند که باید تلاش کنند جامعه سالمی داشته باشیم بنابراین نباید حل همه مشکلات، نازیبایی‌ها و زشتی‌ها از نیروی انتظامی طلب کنیم.

نظر شما