شناسهٔ خبر: 69271 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بررسی مذاکرات هسته‌ای در جلسه فراکسیون روحانیت مجلس

طاهری دبیر فراکسیون روحانیت مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون روحانیت مجلس موضوع مذاکرات هسته‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یکی از کارشناسان تحلیلی را در این باره ارائه کرد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز روحانیت مجلس گفت: در این جلسه که با حضور تعداد دیگری از نمایندگان نیز برگزار شد، موضوع مذاکرات هسته‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یکی از کارشناسان تحلیل خود را در این باره به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: در پایان این جلسه تعدادی از نمایندگان معتقد بودند که باید جلسه دیگری برای بررسی بیشتر این موضوع برگزار شود و از کسانی که از سوی دولت در مذاکرات حضور دارند نیز دعوت به عمل آید تا سؤالاتی که مطرح شده توسط مسئولین دولتی پاسخ داده شود و در نهایت فراکسیون نظر خود را اعلام کند.

دبیر فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: البته این جمع‌بندی فراکسیون نیست و صحبت‌های برخی از حاضرین در جلسه بود و به دلیل محدودیت وقت فرصت برای جمع‌بندی نبود و فراکسیون در آینده جمع‌بندی خود در این باره را انجام و اعلام خواهد کرد.

نظر شما