شناسهٔ خبر: 69224 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جزئیات سفر رئیس مجلس به استان مازندران

علی لاریجانی نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به سفر 17 مهرماه علی لاریجانی به استان مازندران درباره جزئیات این سفر سخن گفت.

به گزارش نماینده، سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای ورود جدی به حوزه های گردشگری و صنایع تبدیلی گفت: متاسفانه مازندران با وجود پتانسیل های متعددی که دارد، در زمینه جذب سرمایه گذار موفق نبوده و تقویت و فراهم ساختن بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذاران امروز یکی از تاکیدات استاندار و مجمع نمایندگان مازندران است.

وی با اشاره به سفر لاریجانی به مازندران گفت: رئیس مجلس در سفر به مازندران سه برنامه عمده خواهد داشت که اولین برنامه، حضور در همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران است.

نماینده مردم ساری و میاندرود اضافه کرد: در این همایش که ۱۷ مهرماه و در مجتمع نفت محمودآباد برگزار می شود، سرمایه گذاران از سراسر مازندران و به دعوت استاندار گرد هم می آیند و درباره موانع سرمایه گذاری در استان سخن خواهند گفت.

وی تاکید کرد: رئیس مجلس و نمایندگان استان نیز با حضور در این نشست و شنیدن سخنان و دغدغه های سرمایه گذاران تلاش خواهند کرد تا زمینه تسهیل شرایط ورود سرمایه گذاران و رفع موانع را فراهم سازند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افتتاح چند پروژه ملی و منطقه ای را از دیگر برنامه های سفر رئیس مجلس خواند و گفت: افتتاح پارک آبی، مجتمع فرهنگی ساری، چندین جاده کمربندی، پروژه پل تا پل در پارک تجن ساری و تعدادی پروژه عمرانی با حضور دکتر لاریجانی انجام خواهد شد.

شجاعی در خاتمه گفت: رئیس مجلس همچنین در یادواره شهدای دابودشت آمل و شهدای بخش چهاردانگه ساری نیز سخنرانی خواهد داشت.

این نماینده مجلس نهم در خاتمه گفت: در این سفر یک روزه وزیر کشور نیز رئیس مجلس را همراهی خواهد کرد.
 

نظر شما