شناسهٔ خبر: 69219 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

دختر آمریکایی مورد علاقه داعش + عکس

جنیفر متوجه شد که مورد توجه اعضای داعش قرار گرفته است و تعدای از اعضای داعش، به دنبال برقرار رابطه با او هستند. به تدریج، تروریست های بیشتری علاقمند به او می شدند تا جایی که اکثر مخاطبان او را کاربرانی با عکس پرچم داعش تشکیل می دادند.

به گزارش نماینده به نقل از هافینگتون پست: یکی از تفاوت های بارز گروه تروریستی داعش با سایر گرو های تروریستی، حضور فعال آنها در فضای سایبری و تلاش آنها برای رساندن پیام خود به مردم جهان است. آنها از همین طریق نیز تاکنون افراد بسیاری را از سراسر جهان جذب خود کرده اند.

 

جنیفر ویلیام، یکی از محققین دانشگاه بروکلین است که تاکنون تحقیقات بسیاری را در زمینه اسلام انجام داده است و همین مساله نیز باعث علاقمندی او به اسلام شده است. سه سال پیش، او اعلام کرده که مسلمان شده است.

 

 پس از اینکه جنایات داعش در فضای مجازی باعث انعکاس فراوان شد، عده ای از کاربران توئیتر، با مسخره کردن مسلمانان، خواستار پاسخگویی آنان در قبال جنایات داعش شدند. جنیفر، با انتشار مطلبی اعلام کرد که او نیز زمانی به دنبال مسخره کردن اسلام بوده و همین مساله باعث شده که با اسلام آشنا و در نهایت مسلمان شود. انتشار این مطلب با واکنش گسترده کاربران اینترنت مواجه شد.

 

چند روز بعد، جنیفر متوجه شد که مورد توجه اعضای داعش قرار گرفته است و تعدای از اعضای داعش، به دنبال برقرار رابطه با او هستند. به تدریج، تروریست های بیشتری علاقمند به او می شدند تا جایی که اکثر مخاطبان او را، کاربرانی با عکس پرچم داعش تشکیل می دادند.

 

برخی از مخاطبان داعش او نیز به دنبال ازدواج با جنیفر بودند به طوری روزانه دهها درخواست ازدواج از سوی داعش برای او ارسال می شد. همه این مسائل باعث شده که او برای جلوگیری از اتهام ارتباط با داعش، از توئیتر استمداد بجوید.

دختر آمریکایی مورد علاقه داعش

منبع: جام نیوز

نظر شما