شناسهٔ خبر: 69213 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سردار نقدی: دوره آمریکا و رژیم صهیونیستی گذشته است

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوره‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر چه دوست داشتند انجام می‌دادند، گذشته است.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره پیروزی ارتش سوریه در "عدرا البلد" و پیروزی‌های ارتش عراق در "ضلوعیه" اظهار داشت: مردم منطقه اعتماد به نفس خود را پیدا کردند و دوره‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر چه دوست داشتند انجام می‌دادند، گذشته است.
 
وی با اشاره به این که دوره نظامی‌گری آمریکا درمنطقه پایان یافته تصریح کرد: امروزه استکبار به دنبال جنگ رسانه‌ای و  تهاجم فرهنگی است و اهداف خود را از این طریق دنبال می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: الگوی بسیج در عراق، ‌ لبنان، فلسطین و سوریه شکل گرفته و مبارزه تن به تن انجام می‌شود که این نقطه ضعف آمریکا و صهیونیست‌ها است.
 
وی درباره ائتلاف ضد داعش و تبانی آمریکا با داعش افزود: داعش به منظور اختلاف بین مسلمان‌ها، نشان‌دادن چهره خشن از اسلام برای جلوگیری از گرویدن به دین اسلام خصوصاً در اروپا، ‌ دخالت در کشورهای اسلامی و از بین‌بردن نیروهای ضدآمریکایی در کشورهای غربی تشکیل شده است.

سردار نقدی با اشاره به رهبری دروغین آمریکا در ائتلاف ضد داعش و آینده این ائتلاف خاطرنشان کرد:‌ این ائتلاف از گذشته، منهای عراق، یک ائتلاف صهیونیستی و استکباری بوده که عاقبت آن نابودی است.
 

نظر شما