شناسهٔ خبر: 69188 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حدادعادل مهمان داستان‌نویسان بسیجی

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج 16 مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از دبیرخانه جشنواره ادبیات داستانی بسیج، در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، غلامعلی حداد عادل، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات پارسی، نویسندگان طراز اول کشور، فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس و برخی دیگر از چهره‌های ادبی کشور به میهمانی ۲۲۰ داستان نویس منتخب جشنواره‌های استانی بسیج می‌آیند.



بر اساس این گزارش در این مراسم که در آن برگزیدگان جشنواره هشتم معرفی خواهند شد؛ از خانواده شهید احمد رضا احدی و نویسندگانی چون محمدرضا سرشار(رئیس انجمن قلم ایران)، حمید داودآبادی(نویسنده کتاب از معراج برگشتگان) و محبوبه معراجی‌پور (نویسنده کتاب عباس دست طلا) تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.



گفتنی است در هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج نزدیک به ۴۰۰۰ داستان نویس بسیجی از سراسر کشور شرکت کرده بودند که آثار منتخب این داستان نویسان از بین ۲۲۰ نویسنده شرکت کننده در بخش پایانی آن انتخاب و معرفی خواهند شد.


برگزاری کارگاه‌های ادبی با حضور اساتید ملی و پیشکسوت داستان‌نویسی و برنامه‌های فرهنگی دیگر از برنامه‌های میهمانان این اختتامیه است که از امروز دوشنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.



فرهنگسرای ارسباران در خیابان جلفا، سید خندان تهران واقع شده است.

نظر شما