شناسهٔ خبر: 69180 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

توصیه فاطمه هاشمی به دانشجویان

 دادگاه فاطمه هاشمی رفسنجانی صبح امروز یکشنبه در دادسرای انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. فاطمه هاشمی، مغز متفکر هر جامعه ای را دانشجویان آن جامعه دانست و گفت: دانشجویان اصلا به جناح های سیاسی توجهی نداشته باشند.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، فاطمه هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، گفت: دانشجو باید قانون پذیر باشد و دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشد و با اخلاق اسلامی با دانشجو رفتار کند و باید فعال تر از گذشته باشند؛ چرا که دیگر آن فضای امنیتی گذشته در دانشگاه ها وجود ندارد و فضا برای فعالیت دانشجویان بازتر شده است.

وی خاطرنشان کرد:مغز متفکر هر جامعه ای دانشجویان آن جامعه هستند و آنها باید علاوه بر آموزش در دانشگاه پیگیر مسائل روز کشور باشند. دانشجو باید با محیط اطرافش در تماس باشد و با همه تفکرات در ارتباط باشد. دانشجویان باید از این فرصت ها در جهت روشنگری جامعه استفاده کنند.

این فعال سیاسی تاکید کرد:اعتقاد ما بر این است که دانشجویان با احترام به قانون و رعایت نظم و انظباط در محیط دانشگاه به کار خود ادامه دهند و مسوولان هم قطعا از فعالیت دانشجویان قانونمند حمایت خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد:دانشجویان باید در هر قسمت دانشگاه یا جامعه ضعف و کم کاری می بینند وارد شوند و با روحیه مطالبه گری خود خواهان برطرف شدن مشکلات شوند و اصلا به جناح های سیاسی توجهی نداشته باشد.

نظر شما