شناسهٔ خبر: 69112 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به روحانی:

رئیس‌جمهور مقدمات سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم فردای دانشگاه تهران را فراهم کند

روحانی "از حضرتعالی می‌خواهیم در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها مقدمات سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی را نیز فراهم آورید و نقطه نظرات فعالین تشکل‌های دانشجویی را نیز پذیرا باشید."

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، اعلام کرد: از حضرتعالی می‌خواهیم در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها مقدمات سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی را نیز فراهم آورید و نقطه‌نظرات فعالین تشکل‌های دانشجویی را نیز پذیرا باشید.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بهترین روش سؤال و پاسخ این است که مسئولین بیایند توى مجموعه‌هاى دانشجویى. من همین‌جا از مسئولین درخواست می‌کنم که دیدارهاى دانشجویی‌شان را زیاد کنند. امروز بهترین قشرهاى کشور اینهایند؛ هم جوانند، هم باسوادند، هم تحصیل کرده‌اند، داراى فهمند، داراى انگیزه‌اند؛ مسئولین بروند شرکت کنند. این سؤالات مطرح بشود. (مقام معظم رهبری)

جناب حجت‌الاسلام دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر، با توجه به حضور حضرتعالی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران، و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور مسئولین در جمع‌های دانشجویی و شنیدن نظرات و سوالات قشر نخبه دانشجو، از حضرتعالی می‌خواهیم مقدمات سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی را نیز فراهم آورید.

حضور شما در دانشگاه جای بسی تقدیر و تشکر دارد و انتظار نیز این است که مطابق وعده‌های انتخاباتی داده شده، مسئولین از سخنرانی یک‌طرفه خودداری کرده و به میان جمع‌های دانشجویی آمده و نقطه‌نظرات فعالین تشکل‌های دانشجویی را نیز پذیرا باشند. باشد که خود الگویی باشید برای وزیران و دیگر مسئولین دولتی.

انشاءالله

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی به تشکل های دانشجویی کمال تشکر را داریم.

نظر شما