شناسهٔ خبر: 68869 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

واکنش باشگاه استقلال به درگیری‌های رخ داده

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در واکنش به درگیری‌های رخ داده در دیدار تیم فوتبال این باشگاه با راه آهن گفت: احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران است و اگر من در اینباره صحبت نکنم بهتر است.

به گزارش نماینده، علی پورکیانی در گفتگو با مهر، درباره بازی جنجالی استقلال صنعتی با راه آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و درگیری بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم از جمله احمدرضا عابدزاده، اظهار کرد: من به خاطر کسالت برای بازی به ورزشگاه نرفتم و از نزدیک در جریان درگیری‌ها نبودم ولی اجازه بدهید ناظر بازی گزارش خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد و بر اساس آن تصمیم بگیرند.

وی افزود: عابدزاده اسطوره فوتبال ایران بوده و هست و اگر من در اینباره صحبت نکنم بهتر است.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی درباره درخواست بهنام ابولقاسم پور برای اخراج "موسی کولی بالی" بازیکن مالیایی استقلال از ایران، گفت: من برای ابوالقاسم پور احترام قائلم ولی اخراج یک بازیکن خارجی از ایران دست باشگاهی است که با آن بازیکن قرارداد دارد نه باشگاه‌های دیگر. کولی بالی به خاطر حرکتش از زمین مسابقه اخراج شد و این جریمه در همه جای دنیا هم مرسوم است.

پورکیانی در پایان درباره پیروزی استقلال در این بازی جنجالی هم گفت: بازی سختی داشتیم. هر دو تیم واقعا جنگیدند. ما دو پنالتی هم از دست دادیم. میثم مجیدی پنالتی زن اول تیم ماست و قبلا تمام پنالتی‌هایش گل شده بود ولی در این بازی وحید طالب لو پنالتی‌های مجیدی را مهار کرد. خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم و در جدول یک مقدار بالا آمدیم.

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان روز پنجشنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف تیم راه آهن رفت که در این بازی پربرخورد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

نظر شما