شناسهٔ خبر: 68654 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

نباید به رسانه‌های معاند با نظام، اجازه انتشار داد

نوری همدانی آیت الله نوری همدانی گفت: باید با کسانی که مطالب علیه نظام را در رسانه‌هاشان منتشر می‌کنند برخورد کرد و نباید اجازه فعالیت بیشتر به این‌گونه رسانه داده شود.

به گزارش نماینده به نقل از نسیم، آیت‌الله حسین‌ نوری‌همدانی در دیدار با معاون مطبوعاتی و امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی موثرترین و نقش آفرین‌ترین فعالیت‌ها در زندگی افراد است اظهار کرد: به دلیل تاثیر‌گذاری فرهنگ بر اذهان عمومی پیامبر اکرم (ص) همیشه فعالیت‌های فرهنگی را در کارهایشان در اولویت قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی موثری در دولت یازدهم شکل گرفته است و در حوزه کار رسانه‌ها نیز باید مطالبی که در نشریات منتشر می‌شود به حفظ و تقویت نظام کمک کند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با مطالبی که بر علیه نظام در رسانه‌ها منتشر میشود برخورد کرد گفت: برخی افراد باهدف تضعیف نظام مطالب را منتشر می‌کنند و باید با این افراد برخورد کرد چرا که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران سعی در از بین بردن و سوءاستفاده از ایران را دارند.

نوری همدانی ادامه داد: حمایت مردم از نظام اسلامی یکی از ارکان اصلی این نظام است و این در حالی است که شاهدیم در بسیاری از کشورهای منطقه امنیت وجود ندارد که دلیل این امر تنها  حمایت نکردن مردم از دولت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به آزادی و استقلال خون‌های زیادی را داده ‌از همین رو مردم، امروز باید با وحدت و همدلی خود سعی در آبادانی و از بین بردن دشمنان کشور داشته باشند.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل بیان کرد: سخنان اخیر رئیس جمهوری در سازمان ملل بسیار خوب بوده و ایشان به خوبی از منافع ایران و مردم دفاع کرده‌اند.

نظر شما