شناسهٔ خبر: 68599 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

علوی به مجلس می رود

علوی+وزیر اطلاعات سؤال ملی پنج نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات درباره علت انتشار مذاکرات آقای وزیر با معاونانش در برخی رسانه‌ها، در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز خانه ملت موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس سؤال ملی پنج نفر از نمایندگان مجلس از محمود علوی وزیر اطلاعات درباره علت انتشار مذاکرات آقای وزیر با معاونانش در برخی رسانه‌ها اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی ۶ نفر از نمایندگان تهران از علی جنتی وزیر ارشاد درباره میزان و نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات اعلام وصول شد.

سؤال ملی مهرداد بذرپاش نماینده تهران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درآمدهای مالیاتی در سال ۹۳ و سؤال ملی نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از بیژن زنگنه وزیر نفت درباره علت عدم برداشت نفت از لایه‌های پارس جنوبی و علت فروش نفت اعلام وصول شدند.

سؤال ملی ابراهیم کارخانه‌ای نماینده همدان از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره علت فقدان مدیریت هماهنگ و مدون برای حل معضل بیکاری اعلام وصول شد.

همچنین مهرداد بذرپاش عضو دیگر هیأت رئیسه مجلس در این جلسه طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب را اعلام وصول کرد که محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس از او خواست فعلاً این طرح اعلام وصول نشود تا مراحل خود را طی کند.

 

نظر شما