شناسهٔ خبر: 68488 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

محسن کوهکن؛

رأی‌آوری مهمتر از انتخاب اصلح است

کوهکن

به گزارش نماینده به نقل از آنا، محسن کوهکن درباره وحدت اصولگرایان و برخی تحرکات صورت گرفته در این زمینه اظهار کرد: اصل اتحاد و همگرایی تقریبا در قریب به اتفاق سلیقه‌های اصولگرایی پذیرفته شده است. تحرکات برخی از اصولگرایان برای ایجاد این باور مشترک برای این است که وقتی باور ایجاد شود زمینه برای گام‌های بعدی به وجود می‌آید.

وی افزود: فعلا ما در شرایط تبیین و بحث و گفت‌وگو درباره ضرورت شکل‌گیری وحدت هستیم، خوشبختانه اکثریت اصولگرایان هم دارند به این باور مشترک می‌رسند.  

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار درباره حضور جبهه پایداری در اردوگاه وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آن بخش از جبهه پایداری که در مجلس بوده و هستند امروز با واقعیت‌های جامعه آشنایی دارند لذا باور ضرورت شکل‌گیری اتحاد در آنها بیشتر وجود دارد و به زبان هم آورده‌اند.

کوهکن اضافه کرد: اما بخش‌هایی از پایداری که آرمانگرا هستند و دستی از دور بر آتش نیز دارند بر انتخاب اصلح و اجرای تکلیف بدون توجه به معیار رای‌آوری تاکید دارند که امیدواریم که با صحبت‌های دوستان به واقعیت نزدیک شوند. همه ما بر تکلیف تاکید داریم ولی به نتیجه هم باید توجه داشته باشیم.  

وی همچنین درباره فعالیت‌ جامعه نمایندگان ادوار ادامه داد: جامعه نمایندگان ادوار فعال است و همین امروز در قالب شورای مرکزی جلسه داریم.  

کوهکن با اشاره به برنامه‌های سیاسی و انتخاباتی جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: اعضای جامعه، متمرکز در جبهه پیروان هستند و در آنجا فعالیت تشکیلاتی می‌کنند چرا که از آنجایی که شرط عضو شدن در جامعه نمایندگان ادوار داشتن یک دوره سابقه نمایندگی است، به همین دلیل فعالیت‌ها و نیز اعضای ما محدود است.