شناسهٔ خبر: 68262 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محموله کتاب‌های ایران دوشنبه ۷ مهرماه وارد آلمان می‌شود

نمایشگاه محموله ۱۲۵۰ عنوانی کتاب‌ها و کاتالوگ‌های ایران برای عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز شنبه ۵ مهر از ایران ارسال و دوشتبه ۷ مهر ماه وارد آلمان خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از   تسنیم، ‌ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی محموله‌ای شامل ۱۲۵۰ عنوان کتاب انتخاب شده برای عرضه در شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت را امروز شنبه ۵ مهر ماه روانه آلمان کرد. این محموله دوشنبه ۷ مهر ماه به نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد رسید.

۲۵۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان‌ منتخب انجمن نویسندگان، ‌ ناشران و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان‌؛ ۲۰۰ عنوان کتاب منتخب اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و ۷۰ عنوان کتاب منتخب مجمع ناشران دفاع مقدس به همراه آثار ۱۴ ناشر مستقر در غرفه ایران و دو آژانس ادبی غزال جوان و آژانس ادبی پل بخشی از این محموله را به خود اختصاص داده‌اند.

هم‌چنین کاتالوگ‌های معرفی غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورتف‌ معرفی کتاب‌ها و عناوین انتخاب شده و کاتالوگ معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که بدون ثبت مکان (به دلیل نامشخص‌ بودن) منتشر شده است، ‌ بخش دیگری از این محموله را تشکیل داده‌اند.

شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۱۶ مهر ماه سال جاری در شهر فرانکفورت آلمان به مدت ۵ روز آغاز به کار می‌کند. در طول مدت برگزاری، نزدیک ۷ هزار ناشر از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و حدوداً ۲۸۶٬۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. نمایشگاه فرانفورت که از سال ۱۹۴۹ بر‌گزار می‌شود به دلیل میزان بالای تبادلات و معاملات (تجارت نشر) یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کتاب است.

نظر شما