شناسهٔ خبر: 68065 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

برنامه‌ تیم ملی ایران تا جام ملت‌های استرالیا

دبیرکل فدراسیون فوتبال برنامه‌های تمرینی و اردوهای تیم ملی ایران تا شروع جام ملت‌های 2015 آسیا را تشریح کرد.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، مهدی محمدنبی با اعلام برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران تا جام ملت‌های استرالیا، اظهار کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی به مدت ۱۰ روز و از ۴ تا ۱۴ اکتبر (۱۲ تا ۲۰ مهر) در شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود و ملی‌پوشان غیر از این اردو ۲ اردوی برون‌مرزی دیگر خواهند داشت که آخرین برنامه متصل به جام ملت‌هاست.

 

** حداقل ۲ بازی و حداکثر ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های پرتغالی

 

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در پرتغال و اینکه گفته می‌شود با سه تیم‌های باشگاهی پرتغالی حاضر در لیگ اروپا یعنی بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کنیم، تصریح کرد: قرار است در این برنامه حداقل ۲ بازی و حداکثر ۳ بازی تدارکاتی برگزار کنیم. در حال مذاکره و رایزنی هستیم و هنوز هیچ حریف تدارکاتی در پرتغال تا این لحظه قطعی نشده است.

 

** ایران در ورزشگاه اصلی لیسبون تمرین می‌کند

 

دبیرکل فدراسیون درباره محل تمرینات و بازی‌های تدارکاتی در پرتغال هم گفت: تمرینات تیم ملی در وزرشگاه اصلی لیسبون پی‌گیری می‌شود که دو زمین شماره یک و دو دارد. اما ما برای بازی با حریفان تدارکاتی به ورزشگاه همان باشگاه‌ها خواهیم رفت.

 

** دومین برنامه تیم ملی از ۱۸ آبان در تهران و بازی با کره‌جنوبی

 

وی در توضیح دومین برنامه‌های تمرینی تیم ملی، اظهار کرد: پس از اردوی پرتغال، دومین برنامه تمرینی تیم ملی از ۱۸ آبان در تهران مجددا پیگیری می‌شود تا اینکه سه‌شنبه ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی بازی تدارکاتی را با تیم ملی کره‌جنوبی داشته باشیم.

 

** اردوی ۱۰ روزه آفریقای جنوبی از ۲۳ آذر

 

نبی از آغاز سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی از ۲۳ آذر خبر داد و گفت: تیم ملی ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) به آفریقای جنوبی می‌رود و اردوی تمرینی ۱۰ روزه‌ای را در این کشور برگزار می‌کند. فدراسیون رایزنی‌ها را آغاز می‌کند تا در آن اردو هم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم.

 

** ۶ یا ۷ دی، بازی با یک تیم ملی عربی در تهران

 

دبیرکل فدراسیون با بیان اینکه اردوی تیم ملی پس از بازگشت از آفریقای جنوبی در تهران پیگیری می‌شود، ‌ گفت: طبق برنامه طراحی شده تیم ایران سوم دی (۲۴ دسامبر) از آفریقا برمی‌گردد و تمریناتش را در تهران دنبال می‌کند و برای بازی تدارکاتی در تاریخ ۶ یا ۷ دی با یکی از تیم‌های ملی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در تهران، آماده می‌شود.

 

** تیم ملی ۸ دی به استرالیا می‌رود و به احتمال زیاد در سیدنی اردو می‌زند

 

وی با بیان اینکه تیم ملی ۸ دی برای برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی و نیز حضور در جام ملت‌ها عازم استرالیا می‌شود به ایسنا گفت: تیم ایران ۲۹ دسامبر (۸ دی) به استرالیا می‌رود تا آخرین اردوی تمرینی تیم متصل به بازی‌های جا ملت‌ها باشد. هنوز محل اصلی تمرینات و استقرار تیم ملی در استرالیا قطعی نشده اما به احتمال زیاد کمپ ایران در سیدنی خواهد بود و مکاتبات در حال انجام است.

نظر شما