شناسهٔ خبر: 67970 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

یک ورزشکار ایرانی دیگر به فینال رسید

محسن محمد سیفی با شکست نماینده چین به فینال مسابقات ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون راه یافت.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، چهارمین روز از هفدهمین دوره بازیهای آسیایی دراینچئون دررشته ووشو با مسابقات ساندای مردان ادامه یافت که در وزن ۶۵- کیلوگرم محسن محمد سیفی با شکست قاطع "چن هان ژینگ " چین به مبارزه فینال راه یافت.

 

چینی ها که خود را مهد ووشی جهان می دانند در این مبارزه هم با تمام توان آمده بودند تا با شکست دادن نماینده ایران فینالیست شوند و مدال دیگری کسب کنند اما محمد سیفی با ارائه مبارزه ای خوب و هوشمندانه توانست این ووشوکار قدرتمند چین را شکست دهد و فینالیست شود. سیفی در هر دو راند چندین بار حریفش را زمین زد و به او اجازه ضربه نداد. این پیکار در راند دوم با بیرون افتادن حریف چینی از زمین به پایان رسید.

 

رسیدن محمد سیفی به فینال این شانس را برای او به وجود آورده تا بتواند مدال طلای خود در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را تکرار کند.

 

ووشوکاروزن ۶۵- کیلوگرم ایران برای رسیدن به این مرحله نمایندگان قرقیزستان و فیلیپین را شکست داده بود.

 

محمد سیفی برای کسب مدال طلا باید فردا(چهارشنبه) با برنده مبارزه قزاقستان و ترکمنستان مصاف کند.

 

در ادامه مرحله نیمه نهایی ساندای مردان سجاد عباسی در وزن ۷۰- کیلوگرم مقابل "یو سانگون" از کره جنوبی و حمیدرضا لادور در وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل " تورسینکالوف" از قزاقستان برای راهیابی به فینال مبارزه خواهند کرد.

 

کیومرث هاشمی، شاهرخ شهنازی، رغبتی، حسین رضا زاده، محمد علیپور، احمد دنیامالی و حسنی خو در سالن ووشو نظاره گر مبارزه ووشوکارن بودند.

نظر شما