شناسهٔ خبر: 67317 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های محمدحسن آصفری در دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده اراک تعطیلات را چگونه گذراند؟

آصفری

نمایندگان مردم دربهارستان پس از تعطیلی مجلس و آغاز دوره سوم تعطیلات تابستانی خود از پنجم شهریور ماه عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا در این بازه زمانی که تا بیست و نهم شهریور ادامه دارد علاوه برگذراندن تعطیلات به حوزه‌های انتخابیه شان سرکشی کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم  قرار گیرند.  در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه اراک و کمیجان اینگونه بوده است:

بازدید از ۲۳ روستا از توابع شهر های حوزه انتخابیه:

آصفری از ۲۳ روستا از توابع شهر های حوزه انتخابی اش در طول این سه هفته دیدن کرده است. وی در جریان حضورش در این روستاها از نزدیک با اهالی آنها صحبت و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و جهت رفع این مشکلات دستورات لازم را به ادارات کل در استانها و شهرستان ها داد.

نماینده اراک

بازدید از ۸ کارخانه تولیدی صنعتی:

 آصفری در این بازدیدها گزارشی از روند تولید، فروش وحتی چگونگی کسب بازار کار از این کارخانه ها دریافت کرد و با مشکلات و موانع این واحدهای تولیدی هم آشنا شد.

نماینده اراک

* بازدید از واحد های علمی و تحقیقاتی از جمله واحد سرم سازی رازی استان مرکزی:

در این بازدید که تنی چند از مسئولان استانی آصفری را همراهی می کردند، ابتدا دکتر حسینی رئیس این مرکز گزارشی را از توانمندیها و نحوه تولید محصولاتشان به آصفری داد و سپس وی ضمن تقدیر و تشکر از این واحد تولیدی سرمایه گذاری در مسائل و مباحث علمی را در واقع سرمایه گزاری در بلند مدت عنوان کرد و گفت: وقتی مرکزی با این توانمندیهای عظیم علمی به فعالیت می پردازد می بایست دولت و مسئولان نیز آنها را حمایت نمایند تا این مرهمی بر خستگیها و مشکلات آنان باشد.

نماینده اراک

* شرکت در مراسمها و همایشهای مرتبط با ایام و مناسبتهای روزانه:

شرکت در همایش روز بهورز و حضور در جمع بهورزان استان مرکزی: محمد حسن آصفری در این همایش ضمن قدردانی و تقدیر از این عزیزان آنها را سربازان خط مقدم جبهه سلامت نامید و ادامه داد: این سربازان خط مقدم در واقع معلمان پیشگیری و سلامت نیز هستند و می بایست به آنها به خاطر این موضوع تبریک گفت.

نماینده اراک

برگزاری جلسه دیدار با۴۰۰ نفر از مدیران مدارس اراک برای بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و تحصیلی از جمله دیگر اقدامات نماینده اراک بوده است.

نماینده اراک 

شرکت در جلسه هم اندیشی با حضور نخبگان بخش های مختلف صنفی، آموزشی، عمرانی و پژوهشی برای بررسی لایحه "رکود اقتصادی دولت"برای دستیابی به چشم اندازهای بهتر و مثبت تر در آینده نیز از دیگر اقدامات آصفری در زمان تعطیلات دوره سوم مجلس بوده است.

نماینده اراک
* شرکت در جلسات مکرر با حضور مدیران کل ادارات، مسئولین اصناف و اتحادیه ها: برگزاری جلسه ای با حضور ۲۵۰ نفر از روسای مجامع اتحادیه امور صنفی برای بررسی عملکرد اصناف در معاملات و مشکلات ارزش افزوده برای واحدهای صنفی و تاکید بر پرداخت مالیات.

نماینده اراک

* سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس استان مرکزی.

* سرکشی به بیمارستانهای حوزه انتخابیه و همچنین سرکشی از بیمارستان در حال ساخت شهرستان خنداب و پیگیریهای مکرر جهت رفع موانع پیش رو ساخت و تکمیل این بیمارستان تا زمانی که به بهره برداری برسد.

نماینده اراک

برگزاری ملاقات های عمومی و خصوصی برای رفع مشکلات مردم که  می توان به ۳۵۰ دیدار مردمی در طول این مدت اشاره کرد.

* حضور در جلسات شورای اداری استان که در روستاها و با شرکت مدیران کل استان برگزار شد. در این دوره۵ جلسه شورای اداری با حضور محمد حسن آصفری در روستاهای مختلف حوزه انتخابی برگزار شد که شورای اداری شهرستان اراک و کمیجان بود که به جای برگزار در شهر در روستا ها برگزار شد.

 

نظر شما