شناسهٔ خبر: 67312 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

فعالیت های انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کلید خورد

کواکبیان رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: این شورا با ارتقای کارگروه انتخابات به کمیته انتخابات درصدد فراهم کردن زمینه حضور فعال تر اصلاح طلبان در این کمیته به منظور ارایه فهرست مشترک برای انتخابات مجلس دهم است.

به گزارش نماینده «مصطفی کواکبیان» در گفت و گو با ایرنا، درباره جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهارداشت: در این جلسه کارگروه انتخابات که زیر نظر کمیته سیاسی این شورا بود به کمیته انتخابات ارتقا یافت.

وی افزود: براساس برنامه ریزی ها علاوه بر حضور دبیران کل احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، سایر تشکل ها و اشخاص اصلاح طلب هم می توانند عضو این کمیته شوند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات راه را برای حضور تمام افراد موثر و تشکل هایی که می خواهند به عنوان اصلاح طلب فعالیت انتخاباتی داشته باشند، باز کرد.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، علت ارتقای کارگروه انتخاباتی به کمیته انتخابات را تبیین مرجعیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم دانست و افزود: این اقدام برای ارایه فهرست مشترک این شورا در انتخابات مجلس دهم و همچنین گشایش فضای بیشتر برای حضور فعال تر احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب در انتخابات آینده صورت گرفته است.

کواکبیان یادآور شد: آیین نامه داخلی و مباحث مربوطه به نحوه انتخاب هیات رییسه کمیته انتخابات این شورا نیز در حال بررسی است.

نظر شما