شناسهٔ خبر: 66930 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان جشنواره صنعت چاپ با حضور وزیر ارشاد

جنتی/1 پیشکسوتان و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ و نشر کشور به همراه شماری از کارآفرینان این صنعت با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش نماینده به نقل از  ایرنا، ۱۱پیشکسوت و ۳ کار آفرین چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ و نشر کشور لحظاتی پیش با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد تجلیل شدند.

سید جلال حسینی لاهیجی، حسن عامری شهرابی، حسن قاسمی، محسن مهدوی حاجی، منصور حاج آخوندیان، عباس لاری، موسی تجلی رانکوهی، محمدعلی بهمنی، عبدالکریم پرتو دزفولی، سید مسعود پیمان و سیروس کاشیگر به عنوان پیشکسوتان برگزیده چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ بودند که لوح تقدیر و هدایای خود را از وزیرارشاد دریافت کردند.

همچنین در ادامه این مراسم مهرداد گلستانیان، مصطفی ستاری فر، یدالله استاد آقا به ترتیب از استان های تهران، اصفهان و فارس نیز به عنوان کارآفرینان برتر این دوره از جشنواره نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

اکبر کاظمی حیدرلو نیز ازاداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی به عنوان کارشناس نمونه چاپ و نشر در کشور توسط وزیر ارشاد و معاون فرهنگی تجلیل شد.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و جمعی از دست اندرکاران این صنعت هم اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است.

نظر شما