شناسهٔ خبر: 66896 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تکذیب مذاكره ذوب آهن با علی دايی

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با انتشار اطلاعيه‌ای، مذاكره با سرمربی پیشین تيم فوتبال پرسپوليس را تكذيب و از ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی در اين باشگاه خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، در اطلاعيه این باشگاه اصفهانی آمده است: "باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پی اخبار منتشره در برخی از رسانه‌ها مبنی بر مذاکره این باشگاه با علی دایی اعلام می‌کند ضمن تمام احترامی که برای علی دایی قائل است اما هرگونه مذاکره رسمی و غیر رسمی با ایشان را به شدت تکذیب و اعلام کرده و از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم حمایت کامل مي‌کند.

این در حالی است که این روزها باشگاه ذوب‌آهن تحت فشار افرادی قرار گرفته که قصد دارند با حاشیه‌سازی ضمن متشنج کردن جو تیم، بی‌ثباتی‌هایي را به وجود بیاورند، اتفاقی که با درایت‌های سعد محمدی و اعضای هیات مدیره نتوانسته کار به جایی ببرد. "

همچنین سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نيز با بیان اینکه این خبرها حکایت از ادامه حاشیه‌سازی برخی افراد برای بر هم زدن جو سالم تیم فوتبال این باشگاه را دارد، گفت: با اینکه دوستی دیرینه‌ای با علی دایی دارم اما هیچگونه تغییر و تحولی در کادر فنی صورت نخواهد گرفت، بلکه باشگاه اعتقاد راسخی به توانایی‌های گل محمدی و دستیارانش دارد.

اين تکذيب در شرايطی اعلام می‌شود که در روزهای گذشته و بعد از پيروزی ذوب‌آهن اصفهان مقابل پيکان تهران، حاشيه‌های اطراف تيم ذوب‌آهن تا حدودی فروکش کرده و بحث حضور دايي در اين تيم اصفهاني چندان مطرح نشده است.

نظر شما