شناسهٔ خبر: 66684 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مایلی کهن:

چطور در عرض نیم ساعت سیاسی غیرفوتبالی شد؟ / آقای رحیمی شان رییس جمهور را برای مسایل پیش پا افتاده پایین نیاورید

به گزارش نماینده، محمد مایلی کهن در واکنش به بیانیه و مصاحبه چند ساعت گذشته رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس که هنوز نمي‌دانيم او را مدیرعامل سابق بدانیم یا خیر، به بانک ورزش گفت: آقای رحیمی جدیدا فهمیده اند که سیاسی غیرفوتبالی است و بساز و بفروش. من این سوال را از آقای رحیمی دارم که چطور آن زمان که ۴۰، ۵۰ تا عکس در کنار هم انداختید، سیاسی غیرفوتبالی نبود و در عرض نیم ساعت این آقا شد غیرفوتبالی؟ آن زمان که پذیرفته بودید که سیاسی رییس هیات مدیره باشد متوجه نبودید که او غیرفوتبالی است، حالا متوجه شده اید؟

مایلی کهن در ادامه با بیان این مطلب که از یک سو می‌گویند بخش خصوصی بیاید داخل ورزش، گفت: بخش خصوصی را تعریف کنید و بگویید شامل چه کسانی می‌شود؛ مثلا گل فروش سر چهارراه را بیاورند به عنوان بخش خصوصی. خوب معلوم است بخش خصوصی را باید افراد سرمایه گذار برعهده بگیرند.
محمد مایلی کهن ضمن انتقاد از درخواست کمک رحیمی از رییس جمهور و نمایندگان مجلس، گفت: ما خودمان گره ای را که زده ایم باید باز کنیم و درست نیست آنقدر از رییس جمهور مایه بگذاریم و سطح ایشان را پایین بیاوریم. مملکت ما هزار جور مشکل دارد و نباید به خاطر این مسایل پیش پا افتاده پای رییس جمهور را وسط بکشیم. یکی بگوید وزیر ورزش پس چکاره است؟ مگر خود رحیمی را وزیر ورزش انتخاب نکرده، وزیر ورزش را هم رییس جمهور مشخص می‌کند، پس دیگر این حرف ها چیست؟ چطور آن موقع که وزیر ورزش رحیمی را انتخاب کرد، مشکلی نبود اما حالا همه چیز ایراد دارد؟

نظر شما