شناسهٔ خبر: 66666 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاتک شبانه پلیس تهران به سارقان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس آگاهی، از دستگیری ۶۴ سارق، زورگیر و سارق لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر امروز در تشریح عملیات شب گذشته ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به منظور درگیری سارقان پایتخت اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شب گذشته در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور عملیات گسترده‌ای را در سطح شهر تهران انجام دادند و ۳ باند سرقت منزل، تعداد زیادی زورگیر و جمعی از سارقان لوازم خودرو را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه عملیات شب گذشته پلیس همچنان ادامه دارد، از دستگیری ۶۴ سارق و زورگیر طی این عملیات خبر داد و گفت: عملیات رصد سارقان و زورگیران دستگیر شده از یک ماه گذشته آغاز شده که ماموران پلیس شب گذشته دستگیری سارقان و زورگیران شناسایی شده در دستور کار خود قرار دارند و طی یک عملیات هماهنگ اقدام به دستگیری آنها کردند.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به تسنیم در خصوص سابقه‌دار بودن افراد دستگیر شده افزود: اکثر متهمان دستگیر شده دارای سابقه جرایم مشابه بوده و حتی در برخی موارد این متهمان در طرح‌های چندماه گذشته دستگیر شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته بودند.  

سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: متاسفانه تعدادی از این افراد پس از دستگیری در طرح نوروز امسال آزاد شدند و با راه‌اندازی باند سرقت، جرایم گذشته خود را ادامه می‌دادند.  

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، از اجرایی شدن چند طرح مشابه تا یکی، دو هفته آینده خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اقدامات پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی با شهرداری تهران در خصوص حمل و نقل انجام شده است و در حوزه انتظامی و امنیتی نیز همچون سنوات گذشته پیلس در سطح معابر حضور دارد.

نظر شما