شناسهٔ خبر: 66646 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روایت صهیونیست‌ها از عمل جراحی مقام معظم رهبری + تصاویر

رهبری.اسرائیل/1 رسانه‌های خبری وابسته به رژیم صهیونیستی، عمل جراحی رهبر معظم انقلاب را در سطح گسترده پوشش دادند.

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، عمل جراحی رهبر معظم انقلاب را که صبح دوشنبه در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران انجام شد، در سطح گسترده پوشش دادند.  

 

وای نیوز:  عمل موفق و معمولی آیت الله علی خامنه‌ای

آیت الله علی خامنه‌ای عملی موفق و معمولی را پشت سر گذاشت.

 

روزنامه های اسرائیل

 

به گزارش خبرگزاری صهیونیستی وای نیوز، رهبر عالی ایران، صبح دوشنبه در یک بیمارستان دولتی در تهران تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش رهبر 75 ساله ایران، هم اکنون دوران نقاهت را در بیمارستان سپری می‌کند. رسانه‌های محلی از موفق بودن عمل جراحی آیت الله خامنه ای خبر می‌دهند.

 

[آیت الله] خامنه‌ای پیش از اعزام به بیمارستان در مصاحبه تلویزیونی گفته بود جای نگرانی نیست، [اما] این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند.

 

وای نیوز در دروغی آشکار آورده است: در هفته گذشته، آیت الله خامنه‌ای به خاطر وخامت حال خود نتوانست در سخنرانی سالانه عید غدیر، بزرگترین جشن شیعیان، حضور یابد. حال آنکه همگان می‌دانند بیش از یک ماه تا عید غدیر، مصادف با 18 ذی الحجه، باقی است.

 

اسرائیل نشنال نیوز: منتقد سرسخت اسرائیل دوران نقاهت را سپری می کند

رهبر عالی ایران و منتقد سرسخت اسرائیل پس از عمل جراحی پروستات در تهران، دوران نقاهت را سپری می‌کند.

 

روزنامه های اسرائیل

 

به گزارش خبرگزاری صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز، شرایط جسمانی [آیت الله خامنه‌ای] که 75 سال سن دارد، مساعد اعلام شده است.

 

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور حسن روحانی رهبر عالی ایران را در بیمارستان ملاقات کرد و در خصوص وضعیت [آیت الله] خامنه‌ای گفت: حال عمومي ایشان بسيار خوب است، بنابراين مردم نبايد نگران باشند.

 

روحانی اظهار داشت: پیشنهاد کردم سفرم به تاجیکستان را لغو کنم اما [آیت الله] خامنه‌ای تأکید کردند که سفر مذکور را طبق برنامه به انجام رسانم.

 

دکتر "علیرضا مرندی" رییس تیم معالج [آیت الله] خامنه ای در مصاحبه تلویزیونی گفت: عمل مزبور کمتر از نیم ساعت، بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه اي انجام شد. وی افزود: [آیت الله] خامنه ای به سه تا چهار روز استراحت نیاز خواهند داشت. د

 

ر ادامه گزارش اسرائیل نشنال نیوز آمده است: آیت الله خامنه ای که از سال 1989 پس از رحلت آیت الله خمینی، رهبری جامعه ایران را عهده دار شده، از منتقدان سرسخت اسرائیل به حساب می‌آید.

 

هاآرتص: رئیس جمهور ایران از رهبر معنوی! [آیت الله خامنه‌ای] عیادت کرد

 

به گزارش خبرگزاری صهیونیستی هاآرتص، آیت الله خامنه‌ای که 75 سال سن دارد، پس از عمل جراحی پروستات در شرایط مناسبی به سر می‌برد.  

 

روزنامه های اسرائیل

 

رئیس جمهور حسن روحانی، پس از عمل مزبور، رهبر عالی ایران را در بیمارستان ملاقات کرد و حال عمومي [آیت الله] خامنه ای بسيار خوب توصیف کرد و گفت مردم نبايد نگران باشند.

 

دکتر "علیرضا مرندی" رییس تیم پزشکی [آیت الله] خامنه ای در مصاحبه تلویزیونی گفت: عمل مزبور کمتر از نیم ساعت، بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه اي انجام شد.  محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر [آیت الله] خامنه ای در گفتگو با ایرنا گفت: رهبر معظم انقلاب پس از 5 الی 6 روز به منزل شخصی‌شان منتقل خواهند شد.

 

نکته جالب توجه در گزارش هاآرتض، شیطنت این رسانه صهیونیستی در انتخاب عنوان رهبر معنوی برای آیت الله خامنه‌ای است که به منظور تنزل جایگاه بی بدیل ولایت در منظر مخاطب قابل ارزیابی است.  

 

جروزالم پست: رهبر ایران عمل پروستات را با موفقیت پشت سر گذاشت

 

به گزارش خبرگزاری صهیونیستی جروزالم پست، رهبر عالی ایران آیت الله علی خامنه ای عمل جراجی پروستات را با موفقیت پشت سر گذاشت.

 

روزنامه های اسرائیل

[آیت الله] خامنه‌ای 75 ساله، پیش از عزیمت به بیمارستان در مصاحبه تلویزیونی گفته بود جای نگرانی نیست البته این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند.

 

پس از آن رسانه‌های محلی اعلام کردند که عمل مذکور با موفقیت صورت گرفته است.

 

دکتر "علیرضا مرندی" رییس تیم معالج [آیت الله] خامنه ای گفت: عمل مزبور بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه‌اي در بیمارستان دولتی انجام شد. وی افزود: [آیت الله] خامنه‌ای مانند سایر موارد مشابه به سه تا چهار روز استراحت نیاز خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۲۱:۳۷مریم 0 1

    عاشقتم سید علی   .......رهبر ما به سلامت...... تا دربیاد اون چشمی که نمیتونه ببینه.....
                                

نظر شما