شناسهٔ خبر: 66628 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

توهین سیاستمدار تونسی به قرآن خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت

توهین «خدیجه بن عباد»، سیاستمدار تونسی و از رهبران حزب «نداء تونس» به قرآن کریم، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

به گزارش نماینده به نقل از  (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الشروق آنلاین»، خدیجه بن عباد، سیاستمدار تونسی مقیم پاریس با انتشار تصاویری موهن به قرآن کریم بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، باعث برانگیخن خشم کاربران این شبکه‌ شد.
وی در این تصاویر موهن، صفحه‌هایی از قرآن کریم را با سیگار می‌سوزاند و از این اقدام خود به عنوان آزادی بیان وعقیده تعبیر می‌کند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی با دیدن این تصاویر موهن، آن را اقدام منافی اعتقادات، اصول و آزادی بیان و عقیده و احترام به مقدسات تلقی کردند.
در نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی آمده است: اگر توهین به مقدسات اسلامی از سوی غیرمسلمانان صورت گیرد، امر عجیبی نیست، اما آنچه غیرقابل قبول است این‌ که یک فرد مسلمان به مقدسات اسلامی توهین کند.
متأسفانه امروزه هتک حرمت مقدسات اسلامی و توهین به قرآن کریم به یکی از راه‌های کسب شهرت سیاسی تبدیل شده است و انتظار می‌رود این اقدام موهن سیاستمدار تونسی با واکنش گسترده مسلمانان در سراسر جهان مواجه شود.

نظر شما